AIP Динаміка

Додано: 9 червня
Предмет:
23 запитання
Запитання 1

Що таке покажчик?

варіанти відповідей

А - використовується для перейменування об'єктів у пам’яті;

Б – це змінна, що містить адресу пам’яті;

В - покажчик є псевдонімом для об'єкта у пам’яті;

Г - оператор.

Запитання 2

Дайте визначення типізованого покажчика.

варіанти відповідей

А – вид параметрів підпрограми, для яких під час опису не вказується тип;

Б - це змінна, що містить адресу пам’яті, за якою розташоване значення визначеного типу;

В - це змінна, що може змінювати свій розмір під час роботи програми;

Г – це змінна, що може приймати значення будь-якого типу.

Запитання 3

Вкажіть вірне оголошення покажчика на ціле:

варіанти відповідей

А - ptr x

Б - int &x

В - float *x

Г - int *x

Запитання 4

Дайте визначення нетипізованого покажчика.

варіанти відповідей

А – вид параметрів підпрограми, для яких під час опису не вказується тип;

Б - це змінна, що містить адресу пам’яті, за якою розташоване значення невизначеного типу;

В - це змінна, що може змінювати свій розмір під час роботи програми;

Г – це змінна, що може приймати значення будь-якого типу.

Запитання 5

В якому з наведених записів задається нетипізований покажчик:

варіанти відповідей

А – void *a;

Б – unknown *a;

В - ptr (a);

Г - void &a;

Запитання 6

В якому з наступних записів здійснюється операція розіменування покажчика Р (розкриття посилання):

варіанти відповідей

А - Р

Б - *Р

В - val(Р)

Г - &Р

Запитання 7

Який з наведених записів повертає адресу змінної а:

варіанти відповідей

А - a

Б - *a

В - address (a)

Г - &a

Запитання 8

Оберіть вірне продовження висловлювання: «Операція взяття адреси змінної дає ... »

варіанти відповідей

А. значення, що зберігає змінна в оперативній пам’яті.

Б. ім’я змінної-покажчика.

В. номер (адресу) комірки в оперативній пам’яті, де зберігається значення змінної.

Г. значення адреси покажчика.

Запитання 9

В якому з наступних записів покажчику р коректно присвоюється адреса змінної a:

варіанти відповідей

А – float a; int *p = &a;

В – int a; int *p = &a;

Б – int a; float *p = &a;

Г – int a; int *p = @a;

Запитання 10

Оберіть вірне продовження висловлювання: «Операція розіменування покажчика (розкриття посилання) дає ... »

варіанти відповідей

А. зсув на один байт пам’яті праворуч.

Б. ім’я змінної-покажчика.

В. значення, на яке посилається покажчик.

Г. значення адреси покажчика.

Запитання 11

Заданий фрагмент програмного коду, що містить помилку:

int *p = new int;

p = 10;

Визначте причину помилки.

варіанти відповідей

А. тип значення, що присвоюється не відповідає опису покажчика

Б. присвоєння значення потребує розіменування покажчика

В. під покажчик не було виділено пам’ять

Г. така операція потребує зведення типу покажчика

Запитання 12

Заданий фрагмент програмного коду, що містить помилку:

int *p;

*p=10;

Визначте причину помилки.

варіанти відповідей

А. тип значення, що присвоюється не відповідає опису покажчика

Б. покажчику неможна присвоювати значення

В. під покажчик не було виділено пам’ять

Г. така операція потребує зведення типу покажчика

Запитання 13

Заданий фрагмент програмного коду, що містить помилку:

int *p = new int;

*p=10.5;

Визначте причину помилки.

варіанти відповідей

А. тип значення, що присвоюється не відповідає опису покажчика

Б. покажчику неможна присвоювати значення

В. під покажчик не було виділено пам’ять

Г. така операція потребує зведення типу покажчика

Запитання 14

Яке зарезервоване ключове слово С++ використовується для

динамічного виділення пам’яті?

варіанти відповідей

А - create

Б - new

В - malloc

Г – value

Запитання 15

Яке зарезервоване ключове слово С++ використовується для звільнення пам’яті, що була динамічно виділена?

варіанти відповідей

А – free

Б - clear

В - delete

Г – remove

Запитання 16

Вкажіть коректне виділення та звільнення пам’яті в С++ для масиву з 20 цілих чисел:

варіанти відповідей

A. int a = new int*20; delete a;

Б. int a = new int[20]; delete [] a;

В. int *a = new int[20]; delete [] a;

Г. int *a = new int[20]; delete a;

Запитання 17

Який ідентифікатор функції стандартної бібліотеки <stdlib.h>, яка

використовується для динамічного виділення пам’яті?

варіанти відповідей

А – create ()

Б - new ()

В – malloc ()

Г – value ()

Запитання 18

Вкажіть коректне виділення та звільнення пам’яті в С для масиву з 20 цілих чисел:

варіанти відповідей

A. int a = (int) malloc( int*20); free ( a );

Б. int *a = (int*) malloc(sizeof(int)*20); free ( a );

В. int a = (int*) malloc(sizeof(int)*20); delete ( a );

Г. int *a = (int*) malloc(sizeof(int*20)); free ( a );

Запитання 19

Який ідентифікатор функції стандартної бібліотеки <stdlib.h>, яка використовується для динамічного виділення пам’яті для масиву?

варіанти відповідей

А – create ()

Б – new ()

В – value ()

Г – сalloc()

Запитання 20

Який ідентифікатор функції стандартної бібліотеки <stdlib.h>, що використовується для звільнення пам’яті, яка була динамічно виділена?

варіанти відповідей

А – free ()

Б – clear ()

В – delete ()

Г – remove ()

Запитання 21

Вкажіть коректне виділення та звільнення пам’яті в С для масиву з 20 цілих чисел:

варіанти відповідей

A. int a = (int) malloc ( int*20); free ( a );

Б. int a = (int*) calloc (sizeof (int), 20); delete ( a );

В. int *a = (int*) malloc (sizeof(int), 20)); free ( a );

Г. int *a = (int*) calloc (sizeof (int), 20); free ( a );

Запитання 22

Чи буде виведене на екран повідомлення «Привіт, друже!»:

#include <iostream>

using namespace std;

int main( ) {

int array[10];

if ( array[0] > array[9] ) cout << "Привіт, друже!" << endl;

return 0;

}

варіанти відповідей

А – так

Б – ні

В – залежить від значення елементів масиву

Г – буде виведене повідомлення про помилку

Запитання 23

Чи буде виведене на екран повідомлення «Привіт, світ!»:

#include <iostream>

using namespace std;

int main( ) {

int array[33];

if ( &array[4] < &array[23] ) cout << "Привіт, світ!" << endl;

return 0;

}

варіанти відповідей

А – так

Б – ні

В – буде виведене повідомлення про помилку

Г – залежить від значення елементів масиву

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест