Породілля С. знаходиться у післяпологовому відділенні. Дно матки на рівні пупка, лохії кров’янисті, помірні. Яка зараз доба післяпологового періоду?
Породілля А., 21 рік, народила живого доношеного хлопчика вагою 3500 г. Стан породіллі задовільний, температура 36,7? С, лохії, кров’янисті в помірній кількості, матка скорочується. Дитина здорова. Жінка цікавиться, коли її випишуть з пологового будинку?
Дно матки зникає за лобком у здорової породіллі:
У породіллі друга доба післяпологового періоду. Які показники будуть засвідчувати про фізіологічний перебіг цього періоду?
Яку допомогу необхідно надати породіллі при виникненні лактостазу?
Після прийому нормальних пологів, при оформленні історії пологів, акушеркою була зафіксована фізіологічна крововтрата. Який відсоток крововтрати відносно маси тіла породіллі враховувався?
У породіллі на 3 добу післяпологового періоду з’явились скарги на підвищення температури до 38,2oC, біль унизу живота, гнійні виділення з піхви, слабкість. Об’єктивно: ульс - 98/хв.., АТ-120/80 мм рт.ст., шкіра бліда, живіт м’який, неболючий. Дно матки на 1 поперечний палець нижче пупка. Матка м’якувата при пальпації, болюча. При піхвовому дослідженні - відкриття шийки матки до 3 см, виділення гнійні, в помірній кількості. Матка збільшена до 17 тижнів вагітності. Вкажіть попередній діагноз:
Для профилактики послеродового параметрита необходимо
У породіллі 32 років на 7 добу після пологів підвищилась температура до 39,6 С, з’явилися болі внизу живота, які віддають в поперек. Акушерка ФАПу при вагінальному дослідженні виявила з обох боків від матки різко болючі інфільтрати. Поставити діагноз.
Назвіть післяпологове захворювання другого етапу поширення інфекційного процесу:
У породіллі 27 років, на 3 добу післяпологового періоду має місце розвиток значного нагрубання молочних залоз. У зв’язку з цим їй необхідно рекомендувати:
У породіллі в післяпологовому періоду на 4 добу матка тверда, безболісна, дно її розташовано вище лобкового симфізу на 12 см. Визначити характер лохії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома