АМТ_закріплення

Додано: 21 грудня 2021
Предмет: Музичне мистецтво
Тест виконано: 8 разів
30 запитань
Запитання 1

Мелодична вершина-горизонт - це

варіанти відповідей

мелодична вершина, що співпадає з кульмінацією

мелодія, що бере свій початок від найвищого звуку

мелодія, що завершується найвищим звуком, мелодичною вершиною

 мелодична вершина, що знаходиться на найнижчому звуці

Запитання 2

Що означає музично-риторична фігура catabasis?

варіанти відповідей

висхідні звукоряди, що міцно пов’язані з символікою воскресіння

"розсічення" – паузи, що розсікають мелодію - у втіленні почуття страху, жаху

 низхідні мелодії, що вживалися для вираження символіки печалі, вмирання

 хроматична послідовність у межах кварти, що символізує найглибшу скорботу, смертну муку

Запитання 3

Індивідуалізований музичний матеріал, в якому втілюється основний емоційний зміст твору - це

варіанти відповідей

мелодія

 фактура

тема

тематичний матеріал

 партія

Запитання 4

До загальних форм руху належать:

варіанти відповідей

 гамоподібний рух


 музично-риторична фігура


 тема


 пасаж


 гармонічна фігурація


 мелодія

Запитання 5

Розгорнута у часі та композиційно завершена тема, що відрізняється інтонаційною однорідністю, безперервністю викладення.

варіанти відповідей

 контрастна тема

 тема-зерно

синтетична тема

 тема-мелодія

Запитання 6

Визначіть у музичному фрагменті тип теми.

варіанти відповідей

 контрастна тема

тема-зерно

 тема-мелодія

загальні форми руху

Запитання 7

Для нерегулярної (вільної метрики) характерним є:

варіанти відповідей

 регулярність акцентів


 поліметрія


 відсутність тактових розмірів


 перемінність метру

Запитання 8

Характерні риси ямбічного мотиву:

варіанти відповідей

 розпочинається слабкою долею 


 низхідний, плавний мотив


 розпочинається сильною долею

 

висхідний, активний мотив


 "чоловічий" мотив


 "жіночий" мотив


 м'яке завершення

Запитання 9

Назвіть ритмічний мотив, що переважає в музичному фрагменті.

варіанти відповідей

 ямб


 хорей


 анапест


 дактиль

Запитання 10

Тип музичного викладення в наступному фрагменті:

варіанти відповідей

експозиційний

серединний

заключний

Запитання 11

До основних принципів розвитку музичного матеріалу належать:

варіанти відповідей

точне повторення;



каденція;

 розробка;


 видозмінене повторення (варіантність, варіаційність);

  похідний контраст (глибоке переродження, переінтонування попереднього матеріалу);

семантика тональності;

 контраст співставлення

Запитання 12

Ведучі якості мелодії:

варіанти відповідей

динаміка

ладо-гармонічна сторона

ритм

штрихи

тембр

висотні співвідношення

Запитання 13

За інтервальною будовою мелодична лінія буває:

варіанти відповідей

висхідна

з плавним рухом

стрибкоподібна

кружляюча

мішана (стрибок із заповненням, рух по звуках акорду).


Запитання 14

Образно-структурна та інтонаційна одиниця музичного цілого; експозиційний, індивідуалізований музичний матеріал, в якому втілюється основний емоційний зміст твору - це  

варіанти відповідей

загальні типи руху

мелодична лінія

партія

тема

Запитання 15

В. Цуккерман визначає 2 основні якості складної 2-ч. форми:

варіанти відповідей

повторність

безрепризність

репризність

контрастність

розробковість

Запитання 16

В. Цуккерман класифікує складну 2-ч. форму за співвідношенням частин:


варіанти відповідей

хореїчний

репризний

урівноважений

концентричний

ямбічний

Запитання 17

Форма, в якій кожна частина, або крайні складніші за період (найчастіше, кожна з частин може бути у простій 2-, 3-частинній формах):

варіанти відповідей

складна 1-частинна

складна 2-частинна

складна 3-частинна

концентрична

Запитання 18

Структурно неоформлена та тонально нестійка частина форми, що складається з ряду побудов, насичених інтенсивним розвитком -

варіанти відповідей

експозиція

тріо

реприза

епізод

Запитання 19

А + В + А + В1+ А1 - схема форми -

варіанти відповідей

багатотемне рондо

3-5 частинна форма

подвійна 3-частинна форма

варіації

Запитання 20

Проміжною між простою та складною 3-частинною формою називають форму, де -

варіанти відповідей

крайні частини складніші за період, середня – у формі періоду


крайні частини не складніші за період, середня – складніша за період


середня частина не складніша за період

Запитання 21

Форма із дзеркально-симетричним розташуванням 2-х (чи більше) пар частин відносно центру -

варіанти відповідей

дзеркальна

форма обрамлення

сонатна

концентрична

3-частинна з точною репризою

Запитання 22

Принцип чергування різноманітного на тлі постійного лежить в основі форми -

варіанти відповідей

сонатна

складна 3-частинна

3-5 частинна

рондо

варіації

Запитання 23

Куплетним рондо називають -

варіанти відповідей

післякласичне рондо

рондо французьких клавесиністів

класичне рондо

Запитання 24

Риси розробковості та наскрізного розвитку, збільшення масштабів та контрасту між розділами; багаточастинність, збільшення смислового навантаження на епізоди - особливості

варіанти відповідей

класичного рондо

старовинного рондо

післякласичного рондо

рондо французьких клавесиністів

Запитання 25

Строгі варіації інакше називають -

варіанти відповідей

орнаментальні

basso ostinato

soprano ostinato

поліфонічні

фігураційні

вільні

фактурні

Запитання 26

Поліфонічні варіації інакше називають -

варіанти відповідей

орнаментальні


 basso ostinato


 soprano ostinato


 поліфонічні


 фігураційні


 вільні

 

фактурні

Запитання 27

У цьому різновиді варіаційної форми незмінним залишається мелодія, а варіювання відбувається за рахунок супроводжуючих голосів, ритму, фактури, тембрів, поліфонічного розвитку, рідше – жанру. 

варіанти відповідей

строгі

вільні

soprano ostinato

basso ostinato

ренесансно-барокові

Запитання 28

Сонатна форма - це

варіанти відповідей

1-ч. форма, що має 3 розділи – експозицію, розробку, репризу

циклічний твір, в якому використовується сонатна форма

принцип побудови композиції; наявність окремих рис сонатної форми

Запитання 29

Для сонатного розділу - розробки, типовими рисами є -

варіанти відповідей

тональна стійкість

експозиційний тип викладення матеріалу

мотивний розвиток

каденційні звороти

секвенційний розвиток

поліфонічний розвиток

відхилення та модуляції

Запитання 30

Сонатна форма з подвійною експозицією зустрічається в жанрі -

варіанти відповідей

увертюри

квартету

концерту

симфонії

сюїти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест