Аналіз художнього твору в школі

Додано: 15 грудня 2021
Предмет: Зарубіжна література
Тест виконано: 57 разів
15 запитань
Запитання 1

1.Дайте визначення поняттю шкільний аналіз художнього твору:

варіанти відповідей

деяка установка, якій підкорені всі елементи твору, деякий намір, що реалізується у тексті.

сукупність художніх засобів та прийомів, в яких реалізується художній зміст, за допомогою яких внутрішньо та зовнішньо організується твір.


 виокремлення складових тексту, дослідження їх, синтез окремих частин, щоб побачити твір у цілому, відчути його естетичну цінність, усвідомити зміст, дати самостійну, критичну, обґрунтовану оцінку.


виокремлення  основної думки тексту, висвітленню якої автор підпорядковує всі змальовані ним картини й образи.


Запитання 2

2.Послідовність розбору художнього твору в школі у методичній науці називають:


варіанти відповідей

прийом аналізу

шлях аналізу

метод аналізу

мета аналізу

Запитання 3

3.Коли вчитель переконається, що учні усвідомили форму художнього твору, він переходить до наступного етапу – аналіз художнього твору.


варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 4

4.Система вивчення літературного твору – проблемне навчання – передбачає шлях.... Виключіть зайве:

варіанти відповідей

від визначення проблем до проблемних запитань

від проблемних завдань до пошукової роботи

від визначення теми до проблеми

від проблемних запитань до проблемної ситуації

від проблемної ситуації до проблемних завдань

Запитання 5

5.Який шлях аналізу художнього твору передбачає те, що учитель попередньо перечитує текст, ділить його на логічно завершені змістові частини та складає до кожної з них систему запитань, спрямованих на аналіз твору в єдності змісту та форми?

варіанти відповідей

«услід за автором»

 пообразний

 комбінований 

проблемно-тематичний

Запитання 6

6.Визначте шлях аналізу художнього твору, використовуючи який вчитель не визначає домінанти у розборі художнього твору, а в рівній мірі використовує всі компоненти ідейно-художньої структури твору:


варіанти відповідей

пообразний

«услід за автором»

проблемно-тематичний

комбінований

Запитання 7

7. При аналізі художнього тексту в школі важливо звертати увагу на:


варіанти відповідей

стиль автора

тему твору

форму твору

головних героїв твору

Запитання 8

8.Серед видів підготовчої роботи для проведення пообразного аналізу можна назвати:


варіанти відповідей

проблемне навчання, анкетування, читання

евристичну бесіду, тестування, вибіркове читання, анкетування

тестування, евристичну бесіду, усне опитування

вибіркове читання, проблемне навчання, письмове опитування

Запитання 9

9. Скільки розроблено видів аналізу, які становлять основу шкільного аналізу художнього твору: 


варіанти відповідей

9

10

8

7

Запитання 10

10.Метою якого аналізу художнього твору є виявлення та пояснення використаних у художньому тексті мовних фактів у їхньому значенні та вживання?

варіанти відповідей

філологічний

інтертекстуальний

стилістичний

лінгвістичний

Запитання 11

11.У якому аналізі художнього твору є такі контексти: певної історично-літературної доби; творчості окремого письменника; певної історичної доби:

варіанти відповідей

контекстуальний

міфологічний

лінгвістичний

стилістичний

Запитання 12

12.Образ оповідача розглядаємо як образ автора у прозовому творі, носія авторської мови, тобто не зв'язаного з мовою будь-якого персонажа.


варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 13

13.Який шлях аналізу художнього твору найчастіше використовують у шкільній практиці? 


варіанти відповідей

проблемно-тематичний

пообразний

комбінований

«услід за автором»

Запитання 14

14.Укажіть традиційні шляхи аналізу твору в школі:

варіанти відповідей

пообразний

компаративний

стилістичний

комбінований

«услід за автором»

лінгвістичний

«услід за книгою»

проблемно-тематичний

Запитання 15

Хто із методистів вважає, що проблемний аналіз – це “ланцюгова реакція запитань, проблемних ситуацій, які викликають в учнів потяг до дослідницької роботи”?

варіанти відповідей

В.Маранцман

Ф.Бугайко

В.Стоюнін

В.Водовозов

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест