1.Дайте визначення поняттю шкільний аналіз художнього твору:
2.Послідовність розбору художнього твору в школі у методичній науці називають:
3.Коли вчитель переконається, що учні усвідомили форму художнього твору, він переходить до наступного етапу – аналіз художнього твору.
4.Система вивчення літературного твору – проблемне навчання – передбачає шлях.... Виключіть зайве:
5.Який шлях аналізу художнього твору передбачає те, що учитель попередньо перечитує текст, ділить його на логічно завершені змістові частини та складає до кожної з них систему запитань, спрямованих на аналіз твору в єдності змісту та форми?
6.Визначте шлях аналізу художнього твору, використовуючи який вчитель не визначає домінанти у розборі художнього твору, а в рівній мірі використовує всі компоненти ідейно-художньої структури твору:
7. При аналізі художнього тексту в школі важливо звертати увагу на:
8.Серед видів підготовчої роботи для проведення пообразного аналізу можна назвати:
9. Скільки розроблено видів аналізу, які становлять основу шкільного аналізу художнього твору:
10.Метою якого аналізу художнього твору є виявлення та пояснення використаних у художньому тексті мовних фактів у їхньому значенні та вживання?
11.У якому аналізі художнього твору є такі контексти: певної історично-літературної доби; творчості окремого письменника; певної історичної доби:
12.Образ оповідача розглядаємо як образ автора у прозовому творі, носія авторської мови, тобто не зв'язаного з мовою будь-якого персонажа.
13.Який шлях аналізу художнього твору найчастіше використовують у шкільній практиці?
14.Укажіть традиційні шляхи аналізу твору в школі:
Хто із методистів вважає, що проблемний аналіз – це “ланцюгова реакція запитань, проблемних ситуацій, які викликають в учнів потяг до дослідницької роботи”?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома