Пойкiлоцитоз - це:
Ретикулоцитоз є показником:
Гостра постгеморагiчна анемiя є:
Сидеропенiчний синдром при залiзодефiцитнiй анемiї проявляється:
Для якого виду анемiї характерний сидеропенiчний синдром?
Змiни в кровi при залiзодефiцитнiй анемiї:
Колiрний показник при залiзодефiцитнiй анемiї коливається в межах:
Вмiст залiза в сироватцi кровi при хронiчнiй залiзодефiцитнiй анемiї:
Добова потреба залiза у дiтей від 4 до 12 міс
Яке залiзо краще всмоктується?
Для якого захворювання характерне рiзке зниження коефiцiєнта насичення трансферину при нормальному вмiстi сироваткового залiза?
Нижня межа нормальних значень гемоглобіну у дітей від 3 міс. до 5-6 років
Показники гемоглобіну при анемії легкого ступеня(у дітей до 5-6 років)
Показники гемоглобіну при анемії середнього ступеня (у дітей до 5-6 років)
Терапевтична доза елементарного залiза при лікуванні залiзодефiцитної анемiї пероральними сольовими препаратами у дітей до 3-х років складає:
Терапевтична доза елементарного залiза при лікуванні залiзодефiцитної анемiї пероральними сольовими препаратами у дітей від 3-х до 7 років складає:
Терапевтична доза елементарного залiза при лікуванні залiзодефiцитної анемiї пероральними сольовими препаратами у дітей старше 7 років складає:
Тривалiсть лiкування препаратами залiза хворих на ЗДА:
Принципи лiкування залiзодефiцитних анемiй:
Час появи ретикулоцитарного кризу пiсля початку терапiї при залiзодефiцитнiй анемiї:
При захворюваннях яких органiв можливий розвиток В12- фолiєво-дефiцитної анемiї
Симптом, який найчастiше зустрiчається при В12-фолiєво-дефiцитнiй анемiї:
Класичні клiнiчнi прояви дефiциту вiтамiну В12:
Вмiст залiза в сироватцi кровi при В12-дефiцитнiй анемiї:
Колiрний показник при В12-дефiцитнiй анемiї:
Чи показана фолiєва кислота при лiкуваннi дефiциту вiтамiну В12
Патогенез трансiмунної гемолiтичної анемiї:
Картина кровi при апластичнiй анемiї:
Для підтвердження діагнозу набутої апластичної анемії необхідним є
Основним дiагностичним методом для апластичних анемiй є
Анемія це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома