Укажіть першого короля Англії із династії Плантагенетів:
Реформи Генріха ІІ:
"Щитові гроші":
Укажіть частини Анжуйської держави:
Укажіть главу католицької церкви Англії:
Позначте ім'я архієпископа,що конфліктував із Генріхом ІІ Плантагенетом:
Позначте роки правління Річарда І Левине Серце:
Позначте назву великих феодалів Англії:
Укажіть англійського короля,що покрив себе безсмертною славою героя хрестових походів:
Укажіть ворога Іоанна Беземельного,що загарбав більшість володінь на континенті:
Позначте рік укладання Великої хартії вольностей:
Укажіть чиї потреби були задоволені у цій статті Великої хартії вольностей:"Ні щитові гроші,ні інші побори не повинні стягуватися у королівстві нашому.."?
Хартія 1215 року:
За якого монарха було збудовано Венсмістерське абатство:
Позначте ім'я найвідомішого хроніста у Англії ХІІІ ст.:
Укажіть назву зобов'язань Генріха ІІІ скликати парламент,яке не було виконано:
Укажіть лідера опозиції громадянської війні у Англії середини ХІІІ ст.:
Укажіть рік скликання першого парламенту:
Укажіть головну силу,що перемогла у Другій Баронській війні,що було закріплено у Венстмістерських провізіях:
Позначте складові частини парламенту зразка 1265 року:
Найстаріший законодавчий акт Англії,частига статей якого все ще чинні:
Позначте короля,що повністю підкорив Уельс:
Наявність парламенту перетврювала Англію на:
За правління якого монарха Англія вступила у Столітню війну з Францією(1337-1453):
Перший король із династії Ланкстерів:
"Робітниче законодавство" спричинило повстання вільного люду під проводом:
Позначте рік повстання Уота Тайлера:
Укажіть найстаріший університет Англії:
Хто є автором тези:"Коли Адам орав, а Єва пряла є,хто був тоді дворянином":
Укажіть релігійного лідера антифеодального повстання кінця ХIV ст.:
Позначте роки війн Білої та Червоної троянд:
Найвідоміший король із династії Йорків:
Укажіть рік битви під Босвортом :
Генріх VII став першим королем із династії:
Який візерунок прикрашає герб англійського короля нормандського періоду:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома