Чи можеш ти віднести себе до категорії людей, що ведуть „здоровий спосіб життя” ?
Що для тебе означає „здоровий спосіб життя” (в першу чергу) ?
Здебільшого в свій вільний час ти:
Скільки часу вдень ти перебуваєш за комп‘ютером ?
Яке твоє ставлення до вживання тютюну ?
Як ти ставишся до вживання наркотиків ?
Як ти будеш діяти, коли тобі запропонують вжити наркотичні або токсичні речовини ?
Як ти ставишся до вживання алкоголю ?
Як ти оцінюєш власний рівень знань про тютюнопаління, алкоголь та наркотики, їх дію на організм, наслідки цього вживання ?
Яка, на твою думку, основна причина, що спонукає молодь до протиправних дій ?
Чи отримуєш ти у школі інформацію про шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, небезпеку скоєння правопорушень ?
Чи має для тебе практичне значення інформація про здоровий спосіб життя, отримана на уроках у школі ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома