Продовжіть речення. "Стародавня Греція займала територію
«У них… немає ні міст, ні укріплень; свої житла він (народ) переносить із собою, де кожний — кінний стрілець, де засоби до життя добувають не хліборобством, а скотарством і житла влаштовують на возах, — такому народові як не бути непереможним і неприступним? На одному місці залишаються стільки часу, доки вистачить трави для худоби, а коли її обмаль, переходять в іншу місцевість. Самі вони їдять варене м’ясо та «іпаку» (сир з кобилячого молока), п’ють кобиляче молоко».
текст та илюстрація розповідають про...
Зображена пам’ятка належить до...
Автором поем «Іліада» та «Одіссея» вважають
В «Іліаді» про цей народ розповідається як про «дивних доярів кобилиць, молокоїдів, бідних і найсправедливіших із смертних». Вони вміли виготовляти залізні знаряддя праці та зброю. Проте найбільшим їхнім багатством завжди була худоба, а основою господарства — розведення коней.
Що найцінніше отримали жителі Афін?
які міста були найбільшими полісами у Північному Причорномор’ї були..."
Демос-це
Жителі Спарти поділялись на на такі групи...
Про якого історичного діяча йде мова "У результаті його реформи вплив родової знаті в управлінні державою зменшився. Усі громадяни в державі вважалися рівними, незалежно від майнового стану: навіть бідняки могли обіймати всі державні посади. Так в Афінах влада опинилась у руках народу, що називається демократією. Аби запобігти в майбутньому тиранії, він запровадив остракізм, тобто «суд черепків»"?
Після довгих пошуків дослідник натрапив на місцевість поблизу пагорба Гіссарлик, яка була дуже схожою на ту, що змальована в «Іліаді». Незабаром було знайдено залишки стародавнього міста.У наступні роки він вів розкопки на півдні Балканського півострова – у Мікенах та Тіринфі. Відкриття та знахідки цього дослідника підтвердили, що в основу поем Гомера були покладені реальні історичні події. Про кого йдеться мова ?
На ілюстрації зображена пам'ятка часів...
Який грецький поліс перетворився на рабовласницьку олігархічну державу ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома