Взначте художній засіб у наведеному уривку:
"Стежка весело в’юнилася лісом, петлювала і закручувалася на всі боки, інколи знічев’я зав’язуючись вузликом"
Хто з ким розмовляє:
– Які можуть бути танці, коли Земля ось-ось загине! – .....
– Але якщо не зараз, то коли? Будь ласка! До кінця світу в нас ще два дні
Кому належать слова: "У нашій Долині завжди почуваєшся у безпеці. З веселим настроєм встаєш уранці і вкладаєшся до сну ввечері. Там росте розлоге дерево, на якому я побудую курінь, а ще є потаємне місце – обов’язково тобі покажу. Мама обклеїла всі грядки черепашками, а наш ґанок увесь день купається в сонячному промінні. Там так смачно пахне. Ми маємо власний місток через річку, який побудував Тато і по якому можна котити тачку. А ще я зробив відкриття – знайшов море, тож і шматочок моря також належить нам..."
Що подарували один одному Хропся і Мумі-троль?
Від чого або кого врятувала Хропся Мумі-троля?
Хто сповістив Мумі-троля про те, що "з Долини Мумі-тролів усі накивали п’ятами, бо ніхто не має наміру чекати, доки прилетить комета і настане кінець світу. Лише Тато і Мама сидять на ґанку і чекають на Мумі-троля".
В який спосіб дісталися на протилежний берег моря Мумі-троль та його друзі?
Що колекціонували барти Гемулі?
Яку таємницю приховував від усіх Чмих?
На чому Мумі-троль і друзі потрапили до лісу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома