Автогальма

Додано: 13 червня 2023
Предмет:
Тест виконано: 40 разів
11 запитань
Запитання 1

Які бувають види випробування гальм?

варіанти відповідей

повне та скорочене

повне

скорочене

Запитання 2

При повному випробуванні автогальм перевіряють:

варіанти відповідей

технічний стан гальмівного обладнання, цілісність та щільність гальмівної магістралі, дію гальм у всіх вагонах,підраховують натиснення ручних гальм.

стан гальмівної магістралі за дією гальм двох хвостових вагонів.

Запитання 3

При скороченому випробуванні перевіряють:

варіанти відповідей

технічний стан гальмівного обладнання, цілісність та щільність гальмівної магістралі, дію гальм у всіх вагонах,підраховують натиснення ручних гальм.

стан гальмівної магістралі за дією гальм двох хвостових вагонів.

Запитання 4

У пунктах зміни локомотивів пасажирських та вантажних поїздів машиніст перед відчепленням локомотива від состава повинен:

варіанти відповідей

вимкнути джерело живлення ЕПГ (за його наявності), привести в дію автогальма зменшенням тиску в ЗрР на 1,5— 1,7 кгс/см 2 .

увімкнути джерело живлення ЕПГ (за його наявності), привести в дію автогальма зменшенням тиску в ЗрР на 1,0— 1,9 кгс/см 2 .

вимкнути джерело живлення ЕПГ (за його наявності), привести в дію автогальма зменшенням тиску в ЗрР на 1,5— 1,9 кгс/см 2 .

Запитання 5

Локомотивній бригаді під час відчеплення локомотива від состава

варіанти відповідей

забороняється перекривати кінцеві крани між вагонами.


дозволяється перекривати кінцеві крани між вагонами.

не знаю

Запитання 6

Перед відчепленням поїзного локомотива, який обслуговує один машиніст, від состава вантажного поїзда машиніст повинен перемкнути повітророзподільник на вантажний режим.


Чи вірне твердження?

варіанти відповідей

Так

Ні

Не знаю

Запитання 7

Щоб забезпечити справну роботу гальмівного облад нання в зимових умовах,

локомотивна бригада зобов'язана:

варіанти відповідей

на локомотивах, що знаходяться у відстої, за температу ри повітря нижче —ЗО °С

не допускати запускання компресорів без попереднього підігрівання мастила в

картерах;

на локомотивах, що знаходяться у відстої, за температу ри повітря нижче —2О °С

не допускати запускання компресорів без попереднього підігрівання мастила в

картерах;

на локомотивах, що знаходяться у відстої, за температу ри повітря нижче —1О °С

не допускати запускання компресорів без попереднього підігрівання мастила в

картерах;

Запитання 8

Щоб забезпечити справну роботу гальмівного облад нання в зимових умовах,

локомотивна бригада зобов'язана:

варіанти відповідей

під час пуску пароповітряного насоса паровий вентиль слід відкривати поступово,вмикати насос на повільний хід за відкритих випускних кранах парового та повітряного циліндрів. Лише після видалення з циліндрів конденсату і достатнього прогрівання насоса закривають випускний кран, а потім поступово збільшують відкриття парового вентиля;

під час пуску пароповітряного насоса паровий вентиль слід закривати поступово,вмикати насос на швидкий хід за відкритих випускних кранах парового та повітряного циліндрів. Лише після видалення з циліндрів конденсату і достатнього прогрівання насоса відкривають випускний кран, а потім поступово зменшують відкриття парового вентиля;

під час пуску пароповітряного насоса паровий вентиль слід відкривати поступово,вмикати насос на повільний хід за відкритих випускних кранах парового та повітряного циліндрів. Лише після видалення з циліндрів конденсату і недостатнього прогрівання насоса закривають випускний кран, а потім поступово зменшують відкриття парового вентиля;

Запитання 9

Щоб забезпечити справну роботу гальмівного обладнання в зимових умовах,

локомотивна бригада зобов'язана:

варіанти відповідей

при тривалих стоянках поїзда компресори (пароповітряний насос) не слід

відключати.

при тривалих стоянках поїзда компресори (пароповітряний насос) слід

відключати.

Запитання 10

За нульової і мінусової температури навколишнього середовища гальмування під час перевірки дії автогальм слід проводити зменшенням тиску в зрівнювальному резервуарі:

варіанти відповідей

у вантажних завантажених поїздах — на 0,8—0.9 кгс/см 2 ;

 у вантажних порожніх поїздах — на 0,5—0,6 кгс/см 2 ;

 у пасажирських поїздах і МВРС — на 0,5—0,6 кгс/см 2 (для перевірки ЕПГ тиск у ГІД має бути 1,5—2,0 кгс/см 2 );

 у пасажирських поїздах і МВРС з композиційними гальмівними колодками чи

дисковими гальмами — 0,6— 0,7 кгс/см 2 (для ЕПГ тиск у ГІД має бути 2,0—2,5

кгс/см 2 ).

у вантажних завантажених поїздах — на 0,5—0,6 кгс/см 2 ;

 у вантажних порожніх поїздах — на 0,8—0.9 кгс/см 2 ;

 у пасажирських поїздах і МВРС — 0,6— 0,7 кгс/см 2на (для перевірки ЕПГ тиск у ГІД має бути 1,5—2,0 кгс/см 2 );

 у пасажирських поїздах і МВРС з композиційними гальмівними колодками чи

дисковими гальмами — 0,5—0,6 кгс/см 2 (для ЕПГ тиск у ГІД має бути 2,0—2,5

кгс/см 2 ).

не знаю

Запитання 11

Під час снігопаду, снігових заметів, заметілей перед перевіркою дії автогальм поїздів з композиційними гальмівними колодками чи з дисковими гальмами не потрібно виконувати гальмування для очищення снігу і льоду з поверхні тертя колодок чи накладок.


Чи вірне твердження?


варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест