Айзек Азімов ."Фах"

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 1833 рази
24 запитання
Запитання 1

Жанр твору "Фах":

варіанти відповідей

роман;

повість;

новела;

есе.

Запитання 2

Назва «Фах» – це:

варіанти відповідей

професія людини;

покликання;

талант;

призначення на землі.

Запитання 3

 Тема  твору "Фах":

варіанти відповідей

утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей;

зображення моделі майбутнього суспільства, здобуття освіти та фаху;

треба розвиватися в різних напрямках, щоб бути ерудованою людиною, правильно визначитися у своєму професійному виборі;

автор своїм твором хотів довести, що глибокі знання дає тільки самоосвіта.

Запитання 4

Ким мріяв стати Джордж Плейтен:

варіанти відповідей

машиністом;

економістом;

програмістом;

космонавтом.

Запитання 5

Джордж Плейтен, головний герой твору, відрізнявся від своїх однолітків тим, що:

варіанти відповідей

читав книги, займався самоосвітою;

володів телепатією;

був вихідцем з іншої планети;

був дуже сильним, займався спортом.

Запитання 6

Джордж Плейтен утік з Інтернату, щоб:

варіанти відповідей

уникнути покарання;

побачити кохану дівчину;

допомогти своїй родині матеріально;

побувати на олімпіаді.

Запитання 7

Хто бачив, що Джорджа "чекає блискуче майбутнє":



варіанти відповідей

батько;

Омейні;

Інженеску;

Тревіліян.

Запитання 8

Хто з героїв прагне стати диплонованим металургом на планеті Новія:

варіанти відповідей

Джордж;

Тревіліян;

Омейні;

Інженеску.

Запитання 9

На який місяць припадає День Освіти:

варіанти відповідей

червень;

липень;

травень;

листопад.

Запитання 10

В суспільстві майбутнього, яке змалював А.Азімов, не мали значення:

варіанти відповідей

знання учасників олімпіади;

уміння жити поза межами Інтернату;

моральні якості учасників олімпіади.

Запитання 11

Що потрібно, на думку Джорджа, для того, щоб спеціаліст йшов в ногу з науково-технічним прогресом:


 

варіанти відповідей

отримувати знання зі стрічок;

вчитися самостійно;


вірити в себе;

прислухатися до батьків.

Запитання 12

У скільки років молодь може приймати участь в Дні Освіти, що проводиться щорічно в суспільстві майбутнього:

варіанти відповідей

15;

16;

17;

18.

Запитання 13

Скільки років головному герою Джорджу Плейтону:

варіанти відповідей

15;

16;

17;

18.

Запитання 14

Що спричинило невдачу Тревіліяна, який не отримав права потрапити на одну із планет Галактики:

варіанти відповідей

не читання книг;

самовпевненість;

навчання за старими стрічками;

обмеженість інтелекту

Запитання 15

 У якому віці в дитину вкладають програму читання :

варіанти відповідей

5; 

7;

8;

10.

Запитання 16

Дія в творі "Фах" відбувається на:

варіанти відповідей

планеті Сатурн;

планеті Новія;

в майбутньому на планеті Земля;

в майбутньому на планеті класу А.

Запитання 17

Тревіліян був :

(3 характеристики)

варіанти відповідей

самовпевнений;

пихатий;

допитливий;

байдужий;

самостійний.

Запитання 18

Джорджа Плейтена можна назвати «людина – творець»:

варіанти відповідей

так;

ні.

Запитання 19

Головною проблемою твору “Фах” є:


варіанти відповідей

освіта майбутнього;

війна та її наслідки;

проблема екології землі;

стосунки між людьми.

Запитання 20

Ким був Омейні:

варіанти відповідей

дипломований психолог;

дипломований соціолог;

металург;

програміст.

Запитання 21

Переваги освіти майбутнього:

(3 характеристики)

варіанти відповідей

держава дбає про освіту;

швидке набуття знань;

програмування людини;

прагматичні інтереси.

забезпечення роботою.

Запитання 22

Чи можна назвати систему освіти, зображену у творі, взірцевою:

варіанти відповідей

так;

ні.

Запитання 23

Як склалася доля Джорджа Плейтена після Дня Освіти:

варіанти відповідей

потрапляє до Інтернату для недоумків;

потрапляє на планету класу А;

почав працювати металургом на планеті Новія.

Запитання 24

Яке питання постійно не дає спокою головному герою:

варіанти відповідей

"Хіба я не можу тут навчатися?";

"Чому воно зветься олімпіадою?";

"Чому за все повинен відповідати саме я?"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест