Який позасюжетний елемент використав автор у поданому уривку: "Олександра була школярка першого року, дочка сільського писарчука-п’янички. Вона сиділа, низько похнюпивши голову і втупивши очі у свій стіл. Її біляве, усе у веснянках, обличчя було біле, як крейда".
Що вкрала Олександра у своєї подруги?
Що пропонувала Олександра за мовчання однокласниці?
Яке покарання запропонували діти для однокласниці?
Чому дівчинка не схотіла їсти і все плакала?
У великій класовій світлиці стояло сорок школярів мовчки, не ворушачись, а серед їх, припавши головою до столу, гірко плакала маленька білява дівчинка
Діти продовжували протягом навчального року цькувати Олександру за її вчинок
Олександра зізналася,що вкрала хліб у Пріськи
"Вона погано вчилася, але була дуже весела і не могла говорити не сміючися."
Це сказано про Олександру
Настя була дівчина сита, добре годована — вона завсігди приносила з дому гарну їжу: пиріжки, перепічки, коржі ..
"Її біляве, усе у веснянках, обличчя було біле як крейда."- це портрет Пріськи
Олександра була школярка першого року, дочка сільського писарчука-п’янички
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома