В який період розвивалося бароко як художній напрям?
Класицизм виник як мистецтво …
Як називали добу класицизму у Франції?
Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»
Клеонт висвячує Журдена в сан ....
Ім’я головного героя комедії «Тартюф» стало загальновживаним і означає
Класицисти вважали дуже важливою тематикою в літературі ....
Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра ....
Здобути прихильність маркізи Дорімени Журдену «допомагає»
Стилю бароко притаманна ...
Чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя?
Помер Мольєр, граючи роль в комедії ....
Єдність місця проявляється в п’єсах класицистів у тому, що події повинні розвиватися …
Улюблені теми творів митців бароко ...
Свого найвищого розквіту класицизм досяг у Франції, у ....
До «високих» жанрів класицисти відносили …
Митці класицизму наслідували …
Єдність часу проявляється в тому, що подія в п’єсах класицистів повинні розвиватись протягом …
Письменники-класицисти: ....
Мольєр мав хист ...
Мольєр-драматург був творцем ....
Поховали драматурга ...
Маркіза Дорімена була впевнена, що подарунки отримує від ...
Чим закінчується комедія "Міщанин-шляхтич"
Театр, який заснував Мольєр мав назву ...
Ким був насправді граф Дорант?
Найвідоміші твори Мольєра – це …
До високих жанрів у ієрархічній жанровій системі класицизму належали
В основу класицизму було покладено філософське вчення
Ознакою класицизму як літературного-художнього напряму є
Мольєр убачав призначення комедії в тому, щоб
Мольєра вважають творцем
Фразеологізм, який характеризує сутність пана Журдена
Ідеальним героєм класицизму є
Творчість Мольєра репрезентує літературний напрям
Мистецтво Бароко зародилося в
Слово "бароко" з італійської мови перекладається як
Представником доби Бароко в західноєвропейській літературі є
Провідною темою літератури бароко є
Ознакою літератури бароко є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома