Бароко і класицизм. Контрольна робота

Додано: 11 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 38 разів
12 запитань
Запитання 1

Який напрямок у літературі походить від слів "дивний","химерний"?

варіанти відповідей

Середньовіччя

Відродження

Класицизм

Бароко

Запитання 2

Що НЕ НАЛЕЖАЛО до єдності трьох у класицизмі?

варіанти відповідей

Єдність місця

Єдність часу

Єдність характерів

Єдність дії

Запитання 3

Автор, який "підняв" комедію до вищого жанру..

варіанти відповідей

Мольєр

В. Шекспір

Сервантес

Луїс де Гонгора-і- Арготе

Запитання 4

Театр Мольєра називався...

варіанти відповідей

"Королівський театр"

"Сучасний театр"

"Блискучий театр"

"Класичний театр"

Запитання 5

Що символізувала галера з вірша "Галерник"?

варіанти відповідей

Всесвіт

долю, життя людини

людину

сум

Запитання 6

Якої ідеї НЕ ПЕРЕДАВАВ вірш "Галерник"?

варіанти відповідей

засудження рабства

засудження зради

засудження насилля

засудження війни

Запитання 7

Твір "Міщанин-шляхтич" було створено ..

варіанти відповідей

через потребу автора у грошах

на замовлення турецького султана

на замовлення дружини автора

на замовлення короля

Запитання 8

Твір "Міщанин-шляхтич" за родом є..

варіанти відповідей

лірикою

епосом

ліро-епосом

драмою

Запитання 9

Укажіть, чого не вистачало доньці пана Журдена(на його ж думку) для повного щастя?

варіанти відповідей

Грошей

Титулу

Чесного та люблячого чоловіка

Освіченості

Запитання 10

Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан, який назвали..

варіанти відповідей

мамуші

мамамуші

султан

генералісімус

Запитання 11

У чому Мольєр порушив правила класицизму в творі "Міщанин -шляхтич"?

(відповідей декілька)

варіанти відповідей

єдність часу

єдність дії

немає чіткого поділу на позитивних та негатвних персонажів

єдність місця

Запитання 12

Які засоби смішного використовував Мольєр у комедії "Міщанин-шляхтич", коли зображував пана Журдена?

варіанти відповідей

гумор, іронію

сарказм

сатиру і сарказм

іронію

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест