Контрольна робота "Барви світової поезії"

Додано: 8 квітня
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
16 запитань
Запитання 1

Позначте правильні твердження

варіанти відповідей

В основі «Пісні про Гайавату» покладені індіанські легенди, міфи, а також історичні факти. 

Гітчі-Маніто з твору Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» – це шаман.

У «Пісні про Гайавату» лунає заклик до миру та єдності народів.

Гітчі-Маніто простягнув руку над народами, щоб їх покарати. 

Запитання 2

У творі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» використовуються міфи...

варіанти відповідей

англійців

американців

північноамериканських індіанців

Запитання 3

Що означає вислів «запалити люльку миру»?

варіанти відповідей

помиритися, укласти угоду

розгорнути воєнні дії

утекти з поля бою

Запитання 4

До "Люльки згоди" співзвучні всі фразеологізми, ОКРІМ

варіанти відповідей

люлька миру

закопати сокиру війни

жити по правді

пускати дим в очі

Запитання 5

У вірші «Моє серце в верховині…» автор протиставляє

варіанти відповідей

 рідний і чужий край

 народну і літературну пісні

історичну правду і вигадку

чужу і рідну культуру

Запитання 6

Позначте правильні твердження

варіанти відповідей

Основна думка вірша Р. Бернса "Моє серце в верховині" – людина невід’ємна від природи і батьківщини.

Р. Бернс багато подорожував світом.

«Мрія в гори лине» - це епітет.

День народження Р. Бернса став національним святом у Шотландії 

Запитання 7

Який художній засіб використав Р. Бернс у словосполученнях «сині гори», «білії сніги», «темні звори», «світлії луги»?

варіанти відповідей

епітет

антитеза

метафора

Запитання 8

Характерна риса творів Р. Бернса - це ...

варіанти відповідей

 соціальна спрямованість

 історична основа

фольклорна основа

 філософська спрямованість

Запитання 9

Які традиційні теми японських хайку?

варіанти відповідей

культура і мистецтво

 рідний край, Японія

 природа і людина

 кохання і дружба

Запитання 10

Знайти помилку у визначенні поняття " Хайку".

варіанти відповідей

 трирядковий вірш

неримований

 17 складів

 розподіл складів по рядках: 7-5-7

Запитання 11

Хайку Мацуо Басьо "Із далеких літ

скільки всього нагадав

цей вишневий цвіт!", присвячений ...

варіанти відповідей

весні    

літу

осені

Запитання 12

На всохлу гілку

Сів ночувати крук.

Глибока осінь.

Яка асоціація підходить цьому хайку?

варіанти відповідей

Осіння краса. Птахи. Неповторність природи.

Спокій. Журба. Птах. Життя.

Осінь. Кінець року. Старість. Мудрість.

Запитання 13

Чиї поетичні твори близькі до народних пісень?

варіанти відповідей

Генрі Лонгфелло

Мацуо Басьо

Роберт Бернс

Запитання 14

Установити відповідність: Поет – країна

1. Мацуо Басьо     2. Р. Бернс        3. Г.Лонгфелло                  

 А. США Б. Японія    В. Шотландія

варіанти відповідей

1-Б, 2-В, 3-А

1-А, 2-Б, 3-В

1-В, 2-А, 3-Б

Запитання 15

Установити відповідність: 

1. Мацуо Басьо     2. Р. Бернс        3. Г.Лонгфелло     

А. Письменник, науковець, перекладач і громадський діяч, борець проти рабства, війни, гніту народів.

Б. Виразник мрій і прагнень народу, закликав повставати проти гнобителів і захищати свободу зі зброєю в руках.

В. Буддист, учитель, мандрівник, бананова хатинка.

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В

1-В, 2-Б, 3-А

1-Б, 2-В, 3-А

Запитання 16

 Установити відповідність: 

1. «Моє серце в верховині…» 2. Хайку 3. «Пісня про Гайавату»

А. Створення Ліги п’яти ірокезьких племен.

Б. Оспівування краси природних і повсякденних речей.

В. Любов ліричного героя до скелястих гір.

варіанти відповідей

1-Б, 2-В, 3-А

1-В, 2-Б, 3-А

1-А, 2-Б, 3-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест