1. Події п’єси відбуваються у
1. Еліза – це
1. Хігінс – це
1. Хігінс зустрівся з Елізою
,
1. Квіткарка приїхала до професора,
1. Хігінс заклався з Пікерінгом, що Елізу
1. Опинившись у ванній кімнаті Еліза кричала від
1. Подивившись на одягнену в японський халат, Елізу чоловіки
1. Хігінс в п’єсі показав себе як людина (кілька відповідей)
Хігенс після кількох тижнів занять з дівчиною вирішив познайомити її
Вишукано вдягнена і красива Еліза справляє таке враження, що, побачивши її,
Свою неосвіченість Еліза і невміння розмовляти літературною мовою виявила перед гостями, коли почала говорити
Фразу: «Проблема в тому, що робити з Елізою потім», -сказала Хігінсу
Через пів року на посольському прийомі вчений, який знав 38 мов, визнав Елізу за
1. Хігінс, зробивши з Елізи культурну і освічену дівчину,
1. Еліза, ставши іншою людиною і не отримуючи підтримки від Хігінса, вирішує
1. Покинувши дім Хігінса, Еліза несподівано зустрічає
1. Еліза знаходить притулок
1. Хігінс розшукує Елізу в домі
1. Еліза за те, що вона дізналася, «як слід поводитись у пристойному товаристві», відчула себе людиною дякує
1. Еліза порівнює Хігінса із
1. Батько Елізи наприкінці п’єси
Еліза наприкінці п'єси має намір вийти заміж
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома