8 клас. Безпека і здоров’я людини

Додано: 24 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

1. При виявленні вибухонебезпечних предметів категорично ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

варіанти відповідей

А. повідомляти оперативні служби про знаходження предмета

Б. попереджати про знахідку інших осіб

В. підходити, торкатися предмета та пересувати його

Г. намагатися самостійно знешкодити предмет

Запитання 2

2.Формула безпеки-це:


варіанти відповідей

А. Зберігати, розвивати, відновлювати

Б. Передбачати, уникати, діяти 

В. Зберігати, запобігати, уникати

Г. Діяти, відновлювати, розвивати

Запитання 3

3. Укажіть,чого НЕ можна робити під час надання домедичної допомоги.


варіанти відповідей

А. перевірити, чи є дихання, чи працює серце

 

Б. перемістити потерпілого на інше місце, якщо йому не загрожує вогонь,обвал будівлі,якщо йому не потрібно робити штучне дихання і надавати домедичну допомогу

В. залишати на спині непритомного потерпілого,особливо в разі блювоти

Г. давати пігулки і воду непритомному потерпілому

Запитання 4

4. Евакуація - це

варіанти відповідей

А. комплекс заходів щодо організованого підвезення учнів до школи або зі школи

 

Б. комплекс заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення з місць, зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій і розміщення його у безпечних районах (місцях), якщо виникне безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей

 

В. комплекс заходів щодо організованого вакцинування населення

 

Г. комплекс заходів щодо організованого оповіщення про можливу загрозу

Запитання 5

5. Надзвичайні ситуації природного походження


варіанти відповідей

А. погіршення стану водних ресурсів, атмосфери

Б. викрадення або спроба викрадення майна

Г. інфекційна захворюваність людей , сільськогосподарських тварин

Д. природні пожежі

Запитання 6

6. Надзвичайні ситуації техногенного походження

варіанти відповідей

А. метеорологічні

Б. транспортні аварії і катастрофи

В. застосування зброї

Г. аварії з викидом або загрозою викиду небезпечних хімічних, радіоактивних, біологічних речовин

Д. раптове руйнування будівель і споруд

Е. аварії на очисних спорудах

Запитання 7

7. Джгут накладають на:

варіанти відповідей

А. 5 год

 

Б. 1,5-2 год

 

В. 0.5 год

Г. 3 год

Запитання 8

8. У чому полягає перша допомога при невеликих за площею термічних і електричних опіках першого або другого ступенів?


варіанти відповідей

А. Поливати уражені ділянки тіла струменем холодної води 

Б. Змазати обпечені ділянки шкіри маззю, жиром, маслом або вазеліном.

В. Присипати обпечені ділянки шкіри питною содою або крохмалем.

Г. Накласти на обпечені ділянки шкіри стерильну пов'язку, використовуючи бинт або марлю

Запитання 9

9. За відсутності дихання та серцебиття потерпілому потрібно:


варіанти відповідей

А.  Штучне дихання

Б. Масаж кінцівок

В. Положити на живіт

Г. Прямий масаж серця

Д. Непрямий масаж серця

Покласти холод на живіт

Запитання 10

10.Як розпізнати артеріальну кровотечу?


варіанти відповідей

А. кров темно-червоного кольору, б'є фонтаном і пульсує

Б. кров яскраво-червоного кольору, б'є фонтаном та пульсує

В. кров яскраво-червоного кольору, тече з незначною швидкістю

Г. кров темно-червоного кольору, збирається краплями

Запитання 11

11. У разі виявлення боєприпасів та підозрілих предметів


варіанти відповідей

А. Позначити (обгородити) їх місцезнаходження (не можна брати в руки або торкатися до них).

Б. Сповістити оперативно-рятувальну службу за номером “101”, поліцію за номером "102", місцеві органи влади.

В. Очікувати на прибуття представників влади, відійшовши назад своїми слідами на безпечну відстань 

Г. На місці виявлення предмета по мобільному викликати оперативно-рятувальну службу

Д. Перенести на безпечне місце, подалі від людей

Е. Намагатися знешкодити його

Запитання 12

12.Які ознаки попереджають про те, що перед вами небезпечна територія

варіанти відповідей

А. Знак «Обережно, міни!»

Б. Купка каміння, дроти, уламки снарядів

В. Мітки на деревах

Г. Натягнуті нитки, дроти, шнурки у траві чи між дерев

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест