Безпека у громадському транспорті

Додано: 15 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Що спільного в автобуса й трамваю?

варіанти відповідей

наземний транспорт, зручний салон, вміщує багато пасажирів 

вміщує багато пасажирів, працює на бензині, забруднює атмосферу

використовує один вид палива

Запитання 2

Назвіть номери найбезпечних місць у маршрутному таксі.

варіанти відповідей

5, 7, 9,11, 13, 19

21, 22, 3, 14, 15, 16,17

Запитання 3

Під час ДТП місця для стояння є найбільш ... 

варіанти відповідей

безпечними

небезпечними

Запитання 4

Не можна відволікати водія під час руху.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Вкажіть правила поведінки у шкільному автобусі

варіанти відповідей

Можна голосно розмовляти

Відволікати водія під час руху

Не штовхатися та не бігати по салону

Виходити, ще до того, як автобус зупинився

Запитання 6

Вкажіть усі правильні твердження про трамвай (три відповіді)

варіанти відповідей

Рухається вільно

Рухається по рейках

Працює на електриці

Забруднює атмсосферу

Є тільки в містах

Запитання 7

Вкажіть правила поведінки в метрополітені (два)

варіанти відповідей

Можна заходити за обмежувальну лінію.

Можна брати спортивне спорядження без чохлів.

Не можна бігати по ескалатору.

Дозволено брати електросомокати у складеному вигляді.

Запитання 8

До виходу треба готуватися заздалегідь, ввічливо запитуючи людей у проході, чи виходять вони на наступній зупинці.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Що дозволено перевозити в метрополітені?

варіанти відповідей

Спортивне спорядження у чохлах

Спортивне спорядження без чохлів

габаритні речі, більші за 200см.

Запитання 10

На платформі метрополітену заборонено грати в рухливі ігри.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 11

Свої речі можна ставити на поручень.

варіанти відповідей

Так

Ні

не завжди

Запитання 12

Найбезпечніше чекати громадський транспорт

варіанти відповідей

На краю платформи

Будь де на дорозі


Подалі від краю платформи на зупинках.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест