Безпека життєдіяльності та основи охорони праці, організація обслуговування, система сервісних технологій

Додано: 5 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 167 разів
45 запитань
Запитання 1

Визначте. Специфічна форма активності людини, що охоплює всю різноманітність взаємодії людини і середовища існування:


варіанти відповідей

Життя

Діяльність

Життєдіяльність

Запитання 2

Визначте. До ергономічних задач відносяться:

варіанти відповідей

Забезпечення комфортного середовища та зручності роботи

Підвищення заробітної плати  

Впровадження двозмінної роботи

Забезпечення працівників миючими та знешкоджуючими препаратами

Запитання 3

Оберіть правильну відповідь. Небезпечний фактор призводить до:


варіанти відповідей

Смерті

Травми або різкого погіршення здоров’я

Захворювання чи зниження працездатності

До ризику

Немає вірної відповіді

Запитання 4

Виберіть правильну відповідь:


варіанти відповідей

Охорона праці – це система заходів, яка направлена на збереження здоров’я людини; 


Охорона праці включає в себе пожеж ну безпеку та промислову санітарію;


Охорона праці – це заходи, які виконуються власником для збереження здоров’я людини;


Охорона праці – система правових, соціально – економічних, організаційно – технічних, санітарно – гігієнічних, лікувально – профілактичних засобів і заходів, які спрямовані на збереження здоров’я і працездатності людини в процесі праці.

Запитання 5

Яку відповідальність несе працівник, якщо за його провини зіпсоване обладнання?

варіанти відповідей

Адміністративну

Матеріальну

Дисциплінарну

Кримінальну

Запитання 6

Що може статися з працівником внаслідок багаторазової, тривалої дії на його організм шкідливих виробничих чинників:


варіанти відповідей

Виробнича травма

Професійне захворювання

Професійне отруєння

Професійний опік

Запитання 7

Із перелічених засобів захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів виберіть колективні:


варіанти відповідей

Заземлення

Рукавиці

Окуляри

Ветиляція

Огородження

Знаки безпеки

Каска

Навушники

Запитання 8

Із перелічених засобів захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів виберіть індивідуальні:


варіанти відповідей

Ізолюючі костюми

Сигналізація

Окуляри

Опалення

Боти

Автоматичне відключення

Протигази

Сигнальні кольори

Запитання 9

Оптимальні мікрокліматичні умови мють наступні параметри:


варіанти відповідей

t=16 – 25 С, вологість 40 – 60 %, швидкість руху повітря 0,1 – 0,5 м/с

t=18 – 22 С, вологість 40 – 60%, швидкість руху повітря 0,1 – 0,2 м/с

t= - 10 – 20 С, вологість 30 – 40%, швидкість руху повітря 0,1 – 0,3 м/с

Запитання 10

Хто зобов’язаний забезпечити безпечні умови проведення навчально – виховного процесу, зокрема виробничого навчання?


варіанти відповідей

Інженер з охорони праці

Керівник закладу

Майстер виробничого навчання

Запитання 11

При наявності якої кількості працюючих на підприємствах, установах та організаціях обов’язково створюється служба охорони праці:


варіанти відповідей

Не менше 40

Не менше 80

Не менше 50

Не менше 100

Запитання 12

На робочому місці проводяться наступні види інструктажів з питань охорони праці:


варіанти відповідей

Первинний інструктаж на робочому місці, повторний, позаплановий, цільовий

Первинний інструктаж на робочому місці, вторинний; повторний, позаплановий, цільовий

Первинний інструктаж на робочому місці, вторинний; повторний, позаплановий, цільовий, поточний

Первинний інструктаж на робочому місці, повторний, цільовий

Запитання 13

Нещасні випадки на виробництві поділяються на:


варіанти відповідей

Пов’язані з виробництвом; непов’язані з виробництвом

Непов’язані з виробництвом;побутові

Невиробничого характеру

Побутові

Запитання 14

Позаплановий інструктаж проводиться при:


варіанти відповідей

Ознайомленні працівників із новими локальними нормативно-правовими актами з охорони праці або з внесеними змінами і доповненнями до них

Зміні технологічного процесу

Грубому порушенні вимог безпеки, що призвели або можуть призвести до нещасного випадку

Перервах в роботі понад 30— для робіт підвищеної небезпеки, понад 60 днів — для решти робіт


Запитання 15

Хто проводить вступний інструктаж з питань охорони праці:


варіанти відповідей

Роботодавець

Головний інженер

Спеціаліст з охорони праці

Керівник робіт

Запитання 16

Дайте визначення. Послуга – це …

варіанти відповідей

Результат діяльності сервісного підприємства

Невидимий товар

Те, що можна купити але не можна відчути

Користь що надається у формі діяльності

Усі відповіді вірні

Запитання 17

Головними елементами системи сервісного підприємства є:

варіанти відповідей

 Покупець, продавець, система надання і фізичне оточення

  Клієнт, сервісний службовець і система надання

 Клієнт, система надання, обслуговуючий персонал і політика фірми

  Покупець, продавець, культура обслуговування

Жодна відповідь невірна

Запитання 18

До позитивних чинників розвитку сфери послуг України можна віднести:


варіанти відповідей

Появу на українському ринку іноземних конкурентів

Нормативно-правову базу, що регулює діяльність сфери послуг

Зміцнення малого і середнього бізнесу

Невисокий рівень конкуренції

Рівень життя населення

Запитання 19

Класифікація послуг необхідна для того, щоб:

варіанти відповідей

Визначити найбільш важливі характеристики послуг

Поліпшити розуміння послуги, як економічної категорії

З’ясувати в якій мірі виділені характеристики, властиві іншим класам

Усі відповіді вірні

Запитання 20

До відчутних послуг спрямованих на матеріальне майно клієнта можна віднести:


варіанти відповідей

Охорону здоров’я, салони краси і перукарні

Ремонт техніки, охорону, хімчистки і пральні

Освіту, теле-, радіозв’язок та інформаційні послуги

Юридичні і консультативні послуги

Запитання 21

До виробничих послуг можна віднести:


варіанти відповідей

 Торгівельні, транспортні і послуги зв’язку

 Банківські, фінансові і страхові

 Лізинг, інжиніринг і технічне обслуговування устаткування

Жодна з груп не є виробничими послугами

Запитання 22

Надання виробничих, комерційних, науково-технічних та інших послуг спеціалізованими інженерно-консультативними фірмами:


варіанти відповідей

Консалтинг

Екаунтінг

Інжиніринг

Бенчмаркінг

Запитання 23

Спосіб, за допомогою якого індивід будує комунікаційні взаємодії з іншими – це:


варіанти відповідей

Комунікаційна мережа

Комунікаційний стиль

Комунікаційний процес

Запитання 24

Група яка створена за волею керівника для організації виробничого процесу, називається:

варіанти відповідей

Формальна група

Неформальна група

Творча група

Запитання 25

До невербальних комунікацій відноситься:


варіанти відповідей

Жести, міміка, пози

Листи, телеграми, факси

Вага, зріст, культурні відмінності

Дизайн приміщення

Запитання 26

За способом передачі інформації комунікації класифікуються на:

варіанти відповідей

Вертикальні і горизонтальні

Формальні і неформальні

Вербальні і невербальні

Запитання 27

Дайте визначення. Делегування – це:


варіанти відповідей

Необхідність звітувати за результати роботи

Право використовувати ресурси організації

Передача повноважень

Зняття відповідальності з однієї особи і передача її іншій

Запитання 28

Основними функціями менеджменту у сфері послуг є:

варіанти відповідей

Контроль, координування, планування, організація

Прийняття рішень, керівництво, мотивація

Планування, організація, мотивація, контроль

Планування, організація, контроль, координування

Запитання 29

Сукупність галузей, підгалузей і служб, які створюють умови для ефективного функціонування сервісних підприємств – це:


варіанти відповідей

Ринок послуг

Товарний ринок

Дисперсний ринок

Інфраструктура ринку послуг

Кон’юнктура ринку послуг

Запитання 30

Економічний процес взаємодії, взаємозв’язку і боротьби між підприємствами – це:


варіанти відповідей

Ринковий механізм

Конкурентоспроможність

Конкуренція

Бенчмаркінг

Запитання 31

Які три ключових поняття використовуються при визначенні сервісу:

варіанти відповідей

Опитування, професіоналізм, якість

Послуга, попит, фахівець

Діяльність, потреба і послуга

Запитання 32

Дайте визнечення. Сервісна діяльність - це:

варіанти відповідей

Активність людей, що вступають у специфічні взаємодії з реалізації суспільних, групових та індивідуальних послуг

Управління підприємством сфери сервісу (наприклад, автосервісом, банком)

Продукт праці, корисний ефект якого виступає у формі товару

Запитання 33

Стан людини, що складається на основі протиріччя між наявним і необхідним (або тим, що здається людині необхідним) і спонукає його до діяльності щодо усунення даного протиріччя, це:

варіанти відповідей

Попит

Потреба

Мотивація

Запитання 34

Метою сервісної діяльності є:

варіанти відповідей

Задоволення людських потреб

Дослідження ринку послуг

Виробництво послуг

Запитання 35

Які головні форми людської діяльності покладені в основу класифікації сервісної діяльності:

варіанти відповідей

Дослідницька

Споживча (користувацька)

Ціннісно-орієнтаційна

Запитання 36

До основних послуг в готельному бізнесі не відноситься:

варіанти відповідей

Бронювання номерів

Прийом і розміщення

Розрахунок при виїзді

Запитання 37

До напряму комунікативної сервісної діяльності можна віднести:

варіанти відповідей

Рекламні послуги

Організацію конференцій, виставок, переговорів, спілкування в Інтернеті

Психодіагностика

Запитання 38

Дайте визначення. Франчайзинг - це:

варіанти відповідей

Компанія-власник відомої торгової марки дозволяє іншій компанії ставити цю торгову марку на свою продукцію, але при цьому отримує право контролю якості продукції, початковий внесок і відсоток від валового прибутку

Компанія-власник відомої торгової марки дозволяє іншій компанії ставити цю торгову марку на свою продукцію, але при цьому отримує право контролю якості

Компанія-власник відомої торгової марки продає торгову марку іншій компанії

Запитання 39

Процес прийняття рішення споживачем про покупку складається з наступних стадій:

варіанти відповідей

Пошук інформації, усвідомлення проблеми, оцінка варіантів, рішення про покупку

Усвідомлення проблеми, пошук інформації, оцінка варіантів, рішення про покупку, реакція на покупку

Реакція на покупку, пошук інформації, усвідомлення проблеми, рішення про покупку, реакція на покупку

Запитання 40

Фізичні потреби це потреби в:

варіанти відповідей

Громадській діяльності

У ві сні

У творчій діяльності

Запитання 41

Одержання послуги без особистої взаємодії з виконавцем послуги називають:

варіанти відповідей

Безконтактна

Формальна

Безоплатна

Запитання 42

Відмінними рисами послуг є:

варіанти відповідей

Нерозривність виробництва і споживання послуги

Не здатність до зберігання послуг

Незабутність послуг

Запитання 43

Види сервісу за змістом робіт. Жорсткий сервіс - це:

варіанти відповідей

Включає в себе всі послуги з підтримки працездатності, безвідмовності і заданих параметрів роботи (виконання нормативів, що регламентують виконання послуги)

Включає комплекс інтелектуальних послуг, пов'язаних з більш ефективною експлуатацією товару в конкретних умовах роботи у даного споживача, а також з розширенням сфери корисності товару для нього

Сервіс не пов'язаний з проданим товаром, наданою послугою, а націлений на підтримку хороших взаємин зі споживачем.

Запитання 44

Розробка нових товарів і послуг: подібності та відмінності. Основні подібності:

варіанти відповідей

Розробляються для того, щоб забезпечити вирішення проблем покупця, задоволення або вигоду

Відповідність технічним умовам і стандартам

Вимагає багатьох ресурсів, таких як сировина, напівфабрикати, робоча сила і енергія.

Запитання 45

Фактори, які не впливають на розвиток сервісної діяльності:

варіанти відповідей

Рівень розвитку економіки і господарська система

Мораль і культурні традиції, що склалися в даному суспільстві

Громадські структури: політичні партії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест