Визначте. Специфічна форма активності людини, що охоплює всю різноманітність взаємодії людини і середовища існування:
Визначте. До ергономічних задач відносяться:
Оберіть правильну відповідь. Небезпечний фактор призводить до:
Виберіть правильну відповідь:
Яку відповідальність несе працівник, якщо за його провини зіпсоване обладнання?
Що може статися з працівником внаслідок багаторазової, тривалої дії на його організм шкідливих виробничих чинників:
Із перелічених засобів захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів виберіть колективні:
Із перелічених засобів захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів виберіть індивідуальні:
Оптимальні мікрокліматичні умови мють наступні параметри:
Хто зобов’язаний забезпечити безпечні умови проведення навчально – виховного процесу, зокрема виробничого навчання?
При наявності якої кількості працюючих на підприємствах, установах та організаціях обов’язково створюється служба охорони праці:
На робочому місці проводяться наступні види інструктажів з питань охорони праці:
Нещасні випадки на виробництві поділяються на:
Позаплановий інструктаж проводиться при:
Хто проводить вступний інструктаж з питань охорони праці:
Дайте визначення. Послуга – це …
Головними елементами системи сервісного підприємства є:
До позитивних чинників розвитку сфери послуг України можна віднести:
Класифікація послуг необхідна для того, щоб:
До відчутних послуг спрямованих на матеріальне майно клієнта можна віднести:
До виробничих послуг можна віднести:
Надання виробничих, комерційних, науково-технічних та інших послуг спеціалізованими інженерно-консультативними фірмами:
Спосіб, за допомогою якого індивід будує комунікаційні взаємодії з іншими – це:
Група яка створена за волею керівника для організації виробничого процесу, називається:
До невербальних комунікацій відноситься:
За способом передачі інформації комунікації класифікуються на:
Дайте визначення. Делегування – це:
Основними функціями менеджменту у сфері послуг є:
Сукупність галузей, підгалузей і служб, які створюють умови для ефективного функціонування сервісних підприємств – це:
Економічний процес взаємодії, взаємозв’язку і боротьби між підприємствами – це:
Які три ключових поняття використовуються при визначенні сервісу:
Дайте визнечення. Сервісна діяльність - це:
Стан людини, що складається на основі протиріччя між наявним і необхідним (або тим, що здається людині необхідним) і спонукає його до діяльності щодо усунення даного протиріччя, це:
Метою сервісної діяльності є:
Які головні форми людської діяльності покладені в основу класифікації сервісної діяльності:
До основних послуг в готельному бізнесі не відноситься:
До напряму комунікативної сервісної діяльності можна віднести:
Дайте визначення. Франчайзинг - це:
Процес прийняття рішення споживачем про покупку складається з наступних стадій:
Фізичні потреби це потреби в:
Одержання послуги без особистої взаємодії з виконавцем послуги називають:
Відмінними рисами послуг є:
Види сервісу за змістом робіт. Жорсткий сервіс - це:
Розробка нових товарів і послуг: подібності та відмінності. Основні подібності:
Фактори, які не впливають на розвиток сервісної діяльності:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома