Біосоціальна природа людини. Організм людини як цілісна біосистема

Додано: 13 вересня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 755 разів
20 запитань
Запитання 1

Виберіть риси, що обєднують людину з іншими представниками класу Ссавці

варіанти відповідей

план будови тіла

розвинена кисть руки

процеси фізіології

мова

абстрактне мислення

інстинкти і рефлекси

біологічні потреби

Запитання 2

Наука, що вивчає будову організму, його органів та систем

варіанти відповідей

фізіологія

психологія

анатомія

Запитання 3

Виберіть правильну послідовність понять, що відображають організм як єдину систему

варіанти відповідей

орган - тканина - організм - клітина - молекули - системи органів

молекули -тканина -клітина -орган -системи органів - організм

молекули -клітина -тканина - орган -системи органів - організм

системи органів - тканина - організм - клітина - молекули

Запитання 4

Наука, що вивчає функції цілісного організму, окремих клітин, органів та їхніх систем

варіанти відповідей

фізіологія

анатомія

гігієна

психологія

Запитання 5

Який відсоток впливу способу життя на здоровя людини?

варіанти відповідей

10%

50%

20%

Запитання 6

Вкажіть методи вивчення будови тіла людини

варіанти відповідей

ендоскопія

накладання фістул

УЗД

компютерна томографія

графічна реєстрація АТ

Запитання 7

Основною структурною і функціональною одиницею організму є

варіанти відповідей

орган

хімічні елементи

клітина

тканина

Запитання 8

В організмі людини функціонують механізми регуляції функцій

варіанти відповідей

травної

нервової

імунної

кровоносної

гуморальної

Запитання 9

Які типи сигналів формуються в організмі для забезпечення регуляторної функції?

варіанти відповідей

фізичні

хімічні

біологічні

електричні

Запитання 10

Складниками молекулярного рівня організації живого є

варіанти відповідей

органогенні елементи (оксиген, нітроген, карбон, гідроген)

кров, лімфа, тканинна рідина

білки, жири, вуглеводи

вода

Запитання 11

Назвіть типи тканин, характерні для людського організму

варіанти відповідей

меристема

мязова

основна

епітеліальна

нервова

сполучна

Запитання 12

У взіємодії організму з навколишнім середовищем виділяють три фундаментальні властивості

варіанти відповідей

рівневість організації

самооновлення

саморегуляція

цілісність

самовідтворення

Запитання 13

Регуляція функцій організму за допомогою хімічних сполук, що переносяться в організмі рідинами внутрішнього середовища для забезпечення тривалого і загального впливу на клітини, тканини та органи -це

варіанти відповідей

нервова регуляція

імунна регуляція

гуморальна регуляція

Запитання 14

Рівень організації живого, що формують клітини, які поєднуються в групи для виконання певних життєвих функцій

варіанти відповідей

молекулярний

органний

тканинний

клітинний

Запитання 15

Упорядкована рівнева біологічна система, в якій виокремлюють молекулярний, клітинний, тканинний, органний та системний рівні організації

варіанти відповідей

Фізіологічна система

організм людини

орган

тканина

Запитання 16

Сукупність органів, анатомічно поєднаних між собою для здійснення фізіологічної функції, відображає рівень організації

варіанти відповідей

організмовий

клітинний

системний

тканинний

Запитання 17

Електричні сигнали передаються по всьому організму

варіанти відповідей

рідинами внутрішнього середовища

нервовими шляхами

травною системою

поширюються довільно

Запитання 18

Які відмінності організму людини повязані з прямоходінням

варіанти відповідей

S-подібний вигин хребта

розвинена кисть руки

мова

розширений таз і грудна клітка

підвищене склепіння стопи

Запитання 19

Назвіть методи вивчення процесів життєдіяльності організму людини

варіанти відповідей

енцефалографія

розтин тіла

електрокардіографія

накладання фістул

рентгенографія

Запитання 20

Організм людини - це відкрита система, яка

варіанти відповідей

має рівневу організацію

здійснює регуляцію функцій

перебуває в стані постійної взаємодії із зовнішнім середовищам

є однією з найскладніших біосистем

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест