Бліц-контроль "Середнє арифметичне - 2"

Додано: 10 квітня 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 31 раз
6 запитань
Запитання 1

Дмитрик прочитав книгу за п'ять днів. Він прочитав: 1-ого і 2-ого дня - по 53 сторінки, 3-ого і 4-ого дня по по 47 сторінок, 5-ого дня - 50 сторінок. Скільки в середньому прочитав Дмитро за перші три дні?

варіанти відповідей

50 стор.

53 стор.

47 стор.

51 стор.

Запитання 2

Дмитрик прочитав книгу за п'ять днів. Він прочитав: 1-ого і 2-ого дня - по 53 сторінки, 3-ого і 4-ого дня по по 47 сторінок, 5-ого дня - 50 сторінок. Скільки в середньому сторінок читав Дмитро за останні три дні?

варіанти відповідей

50 стор.

47 стор.

48 стор.

51 стор.

Запитання 3

Дмитрик прочитав книгу за п'ять днів. Він прочитав: 1-ого і 2-ого дня - по 53 сторінки, 3-ого і 4-ого дня по по 47 сторінок, 5-ого дня - 50 сторінок. Скільки в середньому сторінок прочитав Дмитро за всі п'ять днів?

варіанти відповідей

47 стор.

48 стор.

50 стор.

51 стор.

Запитання 4

Готуючись до контрольної роботи, Оленка розв'язувала приклади п'ять днів, а саме: 1-ого дня - 15 прикладів, 2-ого і 3-ого дня - по12 прикладів, 4-ого і 5-ого дня - по 8 прикладів. Скільки в середньому прикладів розв'язала Оленка за перші три дні?

варіанти відповідей

15 прикладів

12 прикладів

13 прикладів

8 прикладів

Запитання 5

Готуючись до контрольної роботи, Оленка розв'язувала приклади п'ять днів, а саме: 1-ого дня - 15 прикладів, 2-ого і 3-ого дня - по12 прикладів, 4-ого і 5-ого дня - по 8 прикладів. Скільки в середньому прикладів розв'язала Оленка за остання чотири дні?

варіанти відповідей

12 прикладів

15 прикладів

10 прикладів

20 прикладів

Запитання 6

Готуючись до контрольної роботи, Оленка розв'язувала приклади п'ять днів, а саме: 1-ого дня - 15 прикладів, 2-ого і 3-ого дня - по12 прикладів, 4-ого і 5-ого дня - по 8 прикладів. Скільки в середньому прикладів розв'язала Оленка за всі п'ять днів?

варіанти відповідей

10 прикладів

12 прикладів

15 прикладів

11 прикладів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест