Болгарія. Югославія у міжвоєнний період

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 3783 рази
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть події, які відбувалися у Болгарії у міжвоєнний період:

варіанти відповідей

режим "санації";

Владайське повстання;

формування причорноморської міні-імперії;

Нейїський договір;

диктатура царя Бориса;

Мюнхенський договір.

Запитання 2

Продовжте речення:" Державний лад, для якого характерні режим особистої влади, диктаторські методи управління за ддопомогою репресивного апарату й соціальної демагогії - це...

варіанти відповідей

тоталітаризм;

авторитаризм;

мілітаризація;

демобілізація.

Запитання 3

Вкажіть термін, який відповідає поясненню та країну, для якої він був характерним. "Палкий прихильник техніки й технічних наук, що намагається протиставити їх гуманітарним наукам - ..."

варіанти відповідей

авторитаризм, Румунія;

технократи, Болгарія;

режим "санації", Польща;

нацизм, Німеччина.

Запитання 4

Що було характерно для уряду А. Стамболійського?

варіанти відповідей

існування багатопартійності;

переваги правих партій;

закон про максимум землеволодіння;

втрата територій;

здійснення індустріалізації;

культурна революція.

Запитання 5

Лідери Комінтерну заявили про сприятливі умови для встановлення радянської влади. в Болгарії. Вони об"єдналися з лівим крилом БЗНС і створили військово-революційний комітет. Про яку подію наведені факти, коли вона відбулася та який результат мала?

варіанти відповідей

Владайське повстання, 1918, сприяло знищенню монархії;

"вересневе повстання", 1923, придушене владою;

"жіночі бунти", 1918, сприяли виходу Болгарії з війни;

Солонінська угода, 1938, скасовано умови Нейїського договору.

Запитання 6

Болгарія напередодні Другої світової війни у зовнішній політиці орієнтувалася на союз із:

варіанти відповідей

Францією;

Англією;

Німеччиною;

СРСР.

Запитання 7

Вкажіть обставини, які сприяли утвердженню незалежності Держави словенців, хорватів та сербів.

варіанти відповідей

підтримка Антанти;

підтримка зі сторони Сербії, незалежної держави південнослов"янських народів;

добровільна згода Австро-Угорської імперії;

розпад союзу Центральних держав.

Запитання 8

За Видовданською конституцією КСХС:

варіанти відповідей

республіка;

парламентська монархія;

повноваження короля обмежені;

король мав значні повноваження (головнокомандувач, призначав прем"єр-міністра, запроваджував надзвичайний стан і т. д.);

національності мали рівні права;

законодавчий орган - Народна скупщина.

Запитання 9

В 20-30-х роках у КСХС - Югославії існували потужні національні сепаратистські рухи. Що стало їх причиною?

варіанти відповідей

відмова влади від проведення аграрної реформи;

обмеження владою місцевого самоврядування;

великосербський шовінізм;

здійснення індустріалізації.

Запитання 10

Вкажіть рядок, який містить продовження речення. "У 1929 році внаслідок загострення національних відносин, король Александр ...

варіанти відповідей

зрікся влади і проголосив республіку";

встановив режим особистої влади та перейменував державу";

надав словенцям та хорватам автономні права у державі";

був вбитий у Марселі разом із міністром зовнішніх справ Франції".

Запитання 11

Останніми словами короля Александра, який постраждав від терористичного акту разом із міністром зовнішніх справ Франції, були:" Бережіть Югославію!" Що мала на увазі засторога короля?

варіанти відповідей

Це було попередження проти націоналістичних сил, які боролися за рівні права із сербами;

Це було попередження проти можливої агресії Італії, яка прагнула розширити територіальні володіння;

Це було попередження проти Німеччини, яка організувала теракт проти прихильників "колективної безпеки";

Це було попередження проти СРСР, яий прагнув розширити вплив на Балканах.

Запитання 12

Що стало приводом до вторгнення Німеччини до Югославії?

варіанти відповідей

укладення угоди з Італією про спільні воєнні дії;

державний переворот, здійснений проанглійськими політичними силами, який підтримала і опозиція;

надання Хорватії автономії;

поділ Югославії на окремі держави за національною ознакою.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест