Як утворюється зварювальне полум’я?
Яка температура ацетилено-кисневого полум’я?
Чим характеризується ядро полум’я?
Що визначає діаметр ядра?
Що визначає довжину ядра?
Яка температура ядра?
Чому середню зону називають відновною?
Якою зоною виконують зварювання?
На якій відстані від кінця ядра відновна зона має найвищу температуру?
З чого складається зона повного згорання (факел)?
Яка температура факела?
Які є види полум’я?
Який вид полум`я зображено на рисунку?
Як теоретично одержують нормальне полум’я?
Через що кисню в пальник поступає трохи більше (від 1,1 до 1,3 об’єму ацетилену) для одержання нормального полум’я?
Чим характеризується нормальне полум’я?
Як одержують окиснювальне полум’я?
Чим характеризується окиснювальне полум’я?
Через що не можна зварювати сталі окиснювальннм полум’ям?
Для чого використовують окиснювальне полум’я?
Як одержують навуглецьоване полум’я?
До я кого виду полум'я найбільше підходить ця характеристика:
"Ядро втрачає чіткість своїх обрисів, на кінці його з’являється зелений вінчик, за яким роблять висновок про надлишок ацетилену. Відновна зона майже зливається з ядром, а факел жовтуватий. Надлишковий ацетилен легко поглинається металом і погіршує якість шва"?
Чому полум’я «коптить»?
Для чого використовують навуглецьоване полум’я?
Для чого призначений зварювальний пальник?
Як поділяють пальники за способом подачі горючого газу й кисню в змішувальну камеру?
Для чого призначений інжектор?
Яка особливість роботи безінжекторного пальника?
З яких частин складається наконечник?
Чому безінжекторні пальники працюють тільки на газах середнього тиску?
Які типи пальників використовуються для наплавлення?
Які є номери наконечників пальників середньої потужності типу ГЗ?
Як перевірити наявність розрідження в інжекторного пальника?
Які пальники використовують для паяння, нагрівання й очищення?
Чим відрізняються пропан-бутан-кисневі пальники від ацетиленових?
У якій послідовності необхідно закривати вентилі пальника при хлопках і після закінчення роботи?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома