КРОВ, КРОВООБІГ, СЕРЦЕ тематична робота

Додано: 13 грудня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 230 разів
33 запитання
Запитання 1

Кровоносна система людини:

варіанти відповідей

замкнена;

не замкнена;

пряма;

Запитання 2

З яких частин складається серце:

варіанти відповідей

праве передсердя;

ліве передсердя;

правий шлуночок;

лівий шлуночок;

перикард

Запитання 3

Середній шар стінки серця має назву:

варіанти відповідей

перикард;

ендокард;

міокард;

епікард

Запитання 4

серцева сумка має назву:

варіанти відповідей

перикард;

мііокард;

ендокард;

епікард

Запитання 5

Двостулковий, або мітральний, клапан міститься між: 

варіанти відповідей

лівим передсердя і лівим шлуночком;

правим предсердям і правим шлуночком;

лівим передсердя і правим шлуночком;

лівим шлуночком і аортою

Запитання 6

Здатність поширювати по всьому серцю збудження:

варіанти відповідей

збудливість;

скоротливість міокарда;

провідність міокарда;

автоматія серця

Запитання 7

Скільки триває серцевий цикл:

варіанти відповідей

0,8 с;

0,1 с;

0,3 с;

0,4 с

Запитання 8

Мале коло кровообігу розпочинається

варіанти відповідей

правим шлуночком ;

правим передсердям;

лівим шлуночком;


лівим передсердям


Запитання 9

Безбарвні клітини, що входять до складу крові та лімфи – це:

варіанти відповідей

еритроцити;

лейкоцити;

тромбоцити


лімфоцити

Запитання 10

Шлях крові від лівого шлуночка через артерії, капіляри, вени всіх органів тіла до правого передсердя, називається:

варіанти відповідей

малим колом кровообігу;

великим колом кровообігу; 

обидві відповіді вірні


Запитання 11

Якi процеси вiдбуваються з кров'ю в капiлярах малого кола:

варіанти відповідей

віддає вуглекислий газ, насичується киснем;

віддає кисень, насичується вуглекислим газом;

віддає кисень i поживнi речовини, насичується вуглекислим газом

Запитання 12

Укажіть найбільш повний перелік структур, у яких утворюються лейкоцити:

варіанти відповідей

червоний кістковий мозок і лімфатичні вузли;

лімфатичні вузли та надниркові залози;

жовтий кістковий мозок та селезінка;

червоний кістковий мозок, селезінка та лімфатичні вузли.


Запитання 13

Судини, у яких кров’яний тиск найвищий:

варіанти відповідей

вени;

артерії;

аорта;

капіляри.


Запитання 14

До серця тече кров ПО:

варіанти відповідей

венам

артеріям

капілярам

Запитання 15

Виберіть найбільш повний перелік складових крові:

варіанти відповідей

еритроцити, лейкоцити та тромбоцити;

плазма та формені елементи;

еритроцити та тромбоцити;

плазма, лейкоцити і тромбоцити.


Запитання 16

Укажіть твердження, що правильно характеризує будову кровоносної системи:

варіанти відповідей

артерії і вени мають стінки однакової товщини;

будова вен не відрізняється від будови артерій;

тиск крові у венах і артеріях однаковий;

вени мають клапани.


Запитання 17

Назвіть захворювання, яке характеризується некрозом частини м'язових клітин:

варіанти відповідей

інфаркт міокарда;

інсульт;

аритмія;

тромбофлебіт. 


Запитання 18

Назвіть ритмічні коливання стінок артерій, які виникають унаслідок викиду серцем крові в аорту:

варіанти відповідей

артеріальний тиск;

венозний тиск;

капілярний тиск;

пульс.


Запитання 19

Назвіть захворювання людини, яке характеризується підвищенням артеріального тиску:

варіанти відповідей

дистонія;

гіпертонічна хвороба;

інфаркт міокарда;

атеросклероз.


Запитання 20

Укажіть, кількість яких складових крові збільшується у відповідь на проникнення мікроорганізмів у організм людини:

варіанти відповідей

тромбоцитів;

лейкоцитів

нейронів

еритроцитів.


Запитання 21

Які білки крові характерні для ІІІ групи крові:

варіанти відповідей

аглютиноген A, аглютинін β

аглютиногени AB

аглютиноген B, аглютинін α

аглютиніни αβ

Запитання 22

Визначте послідовність процесів зсідання крові:

А перетворення фібриногену на фібрин;

Б утворення твердого тромбу;

В ушкодження кровоносної судини та тромбоцитів;

Г руйнування тромбоцитів.


варіанти відповідей

В,Г,А,Б

Г,А,Б,В

Б,В,А,Г

А,Б,В,Г

Запитання 23

Які білки крові характерні для І групи крові:

варіанти відповідей

аглютеногенA, аглютинін β

аглютиногени AB

аглютиноген B, аглютинін α

аглютиніни αβ

Запитання 24

Які білки крові характерні для ІІ групи крові:

варіанти відповідей

аглютеногенA, аглютинін β

аглютиногени AB

аглютиноген B, аглютинін α

аглютиніни αβ

Запитання 25

Які білки крові характерні для ІV групи крові:

варіанти відповідей

аглютиноген A, аглютинін β

аглютиногени AB

аглютиноген B, аглютинін α

аглютиніни αβ

Запитання 26

Клітини крові, що виконують захисну функцію

варіанти відповідей

еритроцити

тромбоцити

лейкоцити

лізосоми

Запитання 27

Замкнена кровоносна система - це

варіанти відповідей

кров виливається із судин у порожнину тіла

кров знаходиться у серці

кров рухається по судинах

кров стоїть на місці

Запитання 28

Виберіть із переліку ознаки, притаманні тромбоцитам

варіанти відповідей

 Безбарвні, без'ядерні. неправильної форми ділянки цитоплазми, оточені плазматичною мембраною, клітинні пластинки

Безбарвні клітини непостійної форми, здатні до амебоїдного руху, мають ядро

Дрібні без'ядерні клітини. Мають форму двовгнутого диска. Містять гемоглобін

 Безбарвні неправильної форми ділянки цитоплазми. оточені плазматичною мембраною. Мають ядро

Запитання 29

Спадкове захворювання, КОЛИ КРОВ НЕ ЗСІДАЄТЬСЯ.

варіанти відповідей

лейкопенія

анемія

гемофілія

недокрів'я

Запитання 30

Яка кров тече артеріями малого кола кровообігу?

варіанти відповідей

артеріальна

венозна

змішана

Запитання 31

Яка кров тече венами великого кола кровообігу?

варіанти відповідей

артеріальна

венозна

змішана

Запитання 32

Назвіть захворювання людини, яке характеризується підвищенням артеріального тиску:


варіанти відповідей

дистонія;

гіпертонічна хвороба;

інфаркт міокарда;

атеросклероз.


Запитання 33

Укажіть твердження, що правильно характеризує будову кровоносної системи:

варіанти відповідей

артерії і вени мають стінки однакової товщини;

будова вен не відрізняється від будови артерій;

тиск крові у венах і артеріях однаковий;

вени мають клапани.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест