1.Форми одного слова подано в рядку
2. Усі слова мають нульове закінчення в рядку
3. Усі слова мають префікс у рядку
4. Усі слова відповідають схемі – префікс, корінь, закінченння - дібрано в рядку
5.Усі слова є спільнокореневими в рядку
6. Прочитайте текст, виконайте завдання:
(1)Часто на початку весни зима ще могла нагадати про себе. (2)Нерідко теплу погоду змінювали заморозки, пролітав сніг. (3)Тому й кажуть, що у березня крутий характер: він і усміхнеться, і заплаче. (4)Але все це – тимчасове явище. (5)Хай там що, а цей місяць, як мовить відоме прислів’я, березовим віником зиму вимітає.
Слово, утворене поєднанням основ, ужито в реченні
7. Прочитайте текст, виконайте завдання:
(1)Часто на початку весни зима ще могла нагадати про себе. (2)Нерідко теплу погоду змінювали заморозки, пролітав сніг. (3)Тому й кажуть, що у березня крутий характер: він і усміхнеться, і заплаче. (4)Але все це – тимчасове явище. (5)Хай там що, а цей місяць, як мовить відоме прислів’я, березовим віником зиму вимітає.
Спільнокореневі слова вжито в реченнях
8. Спільнокореневим до слова гора є
9. Спільнокореневим до слова «сонний» є
10.Суфікс -ик має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
11.Позначте рядок, у якому всі слова мають таку будову:
один префікс, корінь, один суфікс, закінчення
12. Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома