Чайка Лівінгстон

Додано: 13 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 850 разів
12 запитань
Запитання 1

Що було найголовнішим для Джонатана?

варіанти відповідей

як долетіти до їжі 

польоти

як повернутися до берега

стати вожаком зграї

Запитання 2

2.    Як батьки реагували на заняття сина?

варіанти відповідей

підримували

зневажали

навчали

сердилися

Запитання 3

Якої гранічної для чайки швидкості добився Джонатан?

варіанти відповідей

100 миль на годину 

214 миль на годину 

186 миль на годину

57 миль на годину

Запитання 4

 Що, за спостереженнями Джонатана, скорочує життя чайок?

варіанти відповідей

злість

страх

нудьга

лінь

відсутність мрії

обов'язки

правила

Запитання 5

 Позначте ознаки притчі, які наявні в творі «Чайка Джонатан Лівінгстон»:

варіанти відповідей

алегоричність образів 

антитеза

повчальність

епітети та порівняння

перехресне римування

трагічний фінал

Запитання 6

Скільки спроб зробив Джонатан, щоб здолати підйом 1000 футів на великій швидкості? 

варіанти відповідей

6

8

10

12

Запитання 7

«Усе, що мені треба – це…» Про які крила мріє Джонатан?

варіанти відповідей

сокола

орла

пелікана

альбатроса

Запитання 8

Які знання здобув Джонатан, коли Зграя вигнала його?

варіанти відповідей

спати в повітрі 

тримати курс вночі

мандрувати із сильним вітром

здобувати їжу на високій швидкості

Запитання 9

Що, за думкою Чіанга, повинен дізнатися Джонатан?

варіанти відповідей

що таке свобода 

що таке досконалість 

що таке любов

що таке дружба

Запитання 10

Хто був найкращим учнем Джонатана?

варіанти відповідей

Чіанг

Флетчер

Мітчел

Саліван

Запитання 11

Як чайки називали Джонатана?

варіанти відповідей

вигнанцем

ватажком небесних чайок

виродком

сином Великої чайки 

Запитання 12

 Що символізує образ Джонатана Лівінгстона?

варіанти відповідей

бунтівник, який не слідкує правилам

незламність духу 

безмежні можливості того, хто вміє мріяти 

необхідність духовного розвитку людини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест