Закінчіть речення.
Різноманітні впливи одних організмів на інші дістали назву чинників .....
Закінчіть речення.
Групи взаємопов’язаних між собою організмів, які живуть на певній ділянці місцевості, називаються ....
Проаналізуйте харчові зв’язки 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді:
1. кора дуба - личинка дубового бронзового жука - дятел - яструб
2. кора дуба - яструб - дятел - личинка дубового бронзового жука
Укажіть співжиття організмів, яке є взаємовигідним:
Укажіть паразитичний організм, який оселяється на шкірі котів та собак:
Установіть вірну послідовність розміщення рослин лісу, починаючи з найвищого ярусу:
Сукупність організмів, які мешкають на спільній території в певних умовах середовища існування і взаємодіють між собою називають ....
Укажіть природні екосистеми:
За малюнками визначіть, які організми в екосистмі є утворювачами.
За малюнками визначіть, які організми в екосистмі є руйнівниками.
За малюнками визначіть, які організми в екосистмі є споживачами.
Укажіть штучні екосистеми:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома