Числівник (І частина)

Додано: 3 квітня
Предмет: Українська мова, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Усі слова є числівниками в рядку

варіанти відповідей

п’ятнадцять, двадцятеро

трійка, двісті

по-другому, обидва

удруге, другий

Запитання 2

Усі слова є числівниками в рядку

варіанти відповідей

тринадцять, десяток

по-третє, шестеро

сто тридцять сьомий, п’ятдесятиріччя

триста, нуль

Запитання 3

Усі слова є числівниками в рядку

варіанти відповідей

сорок сьомий, трійня

сотня, трьохсотий

тридцятеро, сороковий

сотка, сотий

Запитання 4

Усі числівники кількісні в ряду

варіанти відповідей

тринадцять, сто другий

п’ятий, одна третя

п’ятсот, дві цілі десять сотих

сто двадцять дев’ятий, тринадцятий

Запитання 5

Усі числівники порядкові в ряду

варіанти відповідей

четверо, восьмий

восьмеро, десятеро

восьмий, десятий

три, сімнадцять

Запитання 6

Усі числівники – складні в рядку

варіанти відповідей

дев’яносто шість, сорок вісім

дванадцять, сімдесят два

п’ятдесят, шістсот

один, п’ятий

Запитання 7

Усі числівники – складені в рядку

варіанти відповідей

дев’яносто шість, сорок вісім

дванадцять, сімдесят два

дев’яносто, чотириста

один, п’ятий

Запитання 8

У якому реченні числівник виступає в ролі підмета?

варіанти відповідей

Мій син навчається в першому класі.

Два плюс два – чотири.

Сергій чекав Олену дві години.

Три явори посадила сестра при долині.

Запитання 9

У якому рядку вжито неозначено-кількісний числівник?

варіанти відповідей

багато читати

мало відпочивати

декілька олівців

чимало працювати

Запитання 10

Помилку у вживанні збірних числівників допущено в рядку

варіанти відповідей

п’ятеро учнів

двоє санчат

троє дівчат

шестеро кошенят

Запитання 11

Помилку у вживанні збірних числівників допущено в рядку

варіанти відповідей

шестеро братів

семеро дубів

семеро штанів

п’ятеро учнів

Запитання 12

Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником у варіанті

варіанти відповідей

четверо воріт 

п’ятеро поросят

троє жінок

шестеро директорів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест