Числівник (узагальнення)

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 218 разів
8 запитань
Запитання 1

М'який знак на місці пропуску слід писати в усіх числівниках рядка:

варіанти відповідей

шіст...ма, чотирнадцят..., сім...надцятий

тр...ома, вісім...десят, міл...йон

чотир...ма, сімдесят...ох, тр...охстах

шістдесят...ма, чотир...ох, дванадцят... п'ят..

Запитання 2

У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку:

варіанти відповідей

Першою, сорок другим, чотирьох, тридцять сьомій; 

 Шістнадцятим, дев'яносто дев'ятою, восьмим, одинадцятьом; 

Тринадцятою, двадцять другою, четвертими, двадцять першим;

 Двома, дванадцятим, сотий, триста сімдесят восьмим?

Запитання 3

 Позначте рядок, у якому запис “До 2875 додати 7” написано словами правильно

варіанти відповідей

До двох тисячів восьмиста сімдесяти п’яти додати сім

До двох тисяч вісімсот сімдесяти п’яти додати сім

До двох тисяч вісімста семидесяти п’яти додати сім

До двох тисяч восьмисот сімдесяти п’яти додати сім.

Запитання 4

Укажи, яким членом речення є числівник.

Двоє друзів тихо говорили про майбутню подоріж.

варіанти відповідей

обставиною

підметом

додатком

означенням

Запитання 5

За будовою числівники поділяються на:

варіанти відповідей

Складні ,цілі, дробові

Прості, складні та складені

Прості, збірні, складні

Цілі, складні, складені

Запитання 6


Граматично правильна відповідь на питання «Котра година?» в рядку 

варіанти відповідей

 половина шостої 

сорок п’ять по сьомій 

двадцять хвилин на першу годину

дев’ять годин вечора 

Запитання 7

Кількісні числівники поділяються на розряди:

варіанти відповідей

Порядкові, цілі та дробові

Складні та цілі

Дробові та цілі

Цілі, дробові, збірні

Запитання 8

     Тільки друга частина відмінюється в усіх числівниках рядка 

варіанти відповідей

двісті, п’ятдесят, сімсот, одинадцять

вісімдесят, п’ятдесят, шістдесят, сімдесят

сімдесят, п’ятдесят, вісімсот, дев’яносто

п’ятсот, сімдесят, чотириста, дванадцять

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест