Цифровий норатив як технології навчання студентів у ВНЗ

Додано: 29 жовтня 2021
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
5 запитань
Запитання 1

Норматив навчання

варіанти відповідей

Засіб взаємодії вчителя з учнем що передбачає гармонійне поєднання й використання в навчально-виховному процесі вербальних методів інтегрованого засвоєння знань і застосувань інформаційних джерел

Процес вербальних методів інтегрованого засвоєння знань і застосування інформаційних джерел

Запитання 2

До поняття"Цифровий наратив можна віднести

варіанти відповідей

Цифрові тексти, призентацвю, розповіді

Розміщення на блоках, твітер -романах для читання, розміщення на екран мобільного телефону відеокліпи, анімаційні фільми

Відеоблог, фотоколаж опис події у соцмережі, ігрові квести та ін.

Всі відповіді правильні

Запитання 3

Змістовий компонент- це?

варіанти відповідей

Включає навчально-інформаційний контент, знання, уміння створювати цифрові (текстові, візуальні, звукові, анімаційні, інтегровані) 

Включає знання, уміння створювати цифрові (текстові, візуальні, звукові, анімаційні, інтегровані) 

Включає цифрові (текстові, візуальні, звукові, анімаційні, інтегровані) 

Запитання 4



Технологічно-базисний компонент – це?

варіанти відповідей


Містить технології, що використовуються у процесі створення, обробки й представлення (оприлюдненні) індивідуальних чи групових цифрових наративів і надають можливість об’єднувати різні інформаційні джерела, гнучко й динамічно подавати інформацію.


містить індивідуальні чи групові цифрові наративи і надають можливість об’єднувати різні інформаційні джерела, гнучко й динамічно подавати інформацію.

Запитання 5

Теми цифрового наративу, можуть бути?



варіанти відповідей

Вибір теми цифрового наративу.





У ході цього процесу необхідно обдумати мету цифрового наративу, з’ясувати, чого сподіваємось чи прагнемо досягти: намагаємось поінформувати, переконати, спровокувати, поставити проблемне питання. При цьому, обов’язково береться до уваги те, для якої аудиторії створюється цей наратив;

Стання ефективних технологій, доцільно вибраних деталей і обґрунтовано-структурованих зв’язків між подіями, щоб відобразити реальний чи уявний досвід

Проблем, ситуацій шляхом спостереження, залучення до взаємодії та спрямування читача (глядача) при з’ясуванні однієї чи множини точок зору (представляючи наратора або інших персонажів, героїв); створення плавного переходу від однієї події до іншої, від одного досвіду до іншого

Використання таких наративних технік як: діалог, стимулювання, опис, рефлексія, багатолінійний план сюжету для розвитку подій, персонажів і отримання досвіду.

Всі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест