— Котра зараз година? — запитав хлопчик у батька.
— А ти визнач сам: до кінця доби залишилося втричі менше того часу, що минув від її початку. Котра година була тоді?
Миколка мешкає на шостому поверсі, а Петрик — на третьому поверсі цього самого під’їзду. Скільки сходинок з першого поверха треба подолати до квартири Петрика, якщо до квартири Миколки їх 60?
Енциклопедія складається з чотирьох томів. У кожному томі 400 сторінок. Томи стоять на полиці по порядку, справа наліво, від першого до останнього. Якщо не лічити палітурок цих томів, скільки сторінок міститься між першою сторінкою першого тому і останньою сторінкою четвертого тому?
Біля годівниці було 5 горобців і 2 синиці. Три пташки відлетіли. Чи був серед них хоча б один горобець?
У Семена було 4 пиріжки, у Назара — 5 пиріжків. До їхньої трапези приєднався подорожній, заплативши 9 грн. Усі з’їли порівну. Як Семен з Назаром мають поділити ці гроші?
Якби школяр купив 11 зошитів, то в нього лишилося б 5 грн. А для покупки 15 зошитів йому не вистачило 7 грн. Скільки грошей було у школяра?
У Михайлика було 5 яблук, а в Олесі та Степана — менше. Михайлик віддав одне яблуко Олесі, і в усіх дітей яблук стало порівну. Скільки яблук було в Степана?
У білки й ведмедя на двох 4 горіхи. У ведмедя горіхів більше, ніж у білки. Скільки горіхів у білки?
У кошику 30 грибів — лисичок і груздів. Відомо, що серед будь-яких 12 грибів є хоча б одна лисичка, а серед будь-яких 20 грибів — хоча б один груздь. Скільки лисичок і скільки груздів у кошику?
На столі лежать 5 різних ключів, кожен з яких підходить лише до однієї з 5 валіз. Яку найменшу кількість спроб треба зробити, щоб знайти для кожної валізи відповідний ключ?
В одному рядку учень поставив 6 точок на відстані 2 см одна від одної, а в другому — 11 точок на відстані 1 см одна від одної. Який рядок точок довший?
У непрозорому мішечку лежать 5 білих і 2 чорні кульки. Яку найменшу кількість кульок треба витягти з мішечка, щоб серед них обов’язково виявилася хоча б одна біла кулька?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома