Основні цілі ціноутворення, це цілі не засновані на:
Демпінгові ціни- це
Метою підприємства може бути
При ціновій політиці виходу на ринок реалізація товарів здійснюється по
Скільки основних цілей виділяє практика ціноутворення
Підприємство яке здатне закріпити за собою високу репутацію, встановлює на свій товар
Після виявлення внутрішніх і зовнішніх факторів що впливають на ціноутворення підприємству необхідно визначити
Стимулююча функція ціни проявляється через
Обов'язковими елементами ціни є
З метою визначення ціни без пдв необхідно ціну, яка включає в себе цей податок
На розмір оптової ціни підприємства не впливають
Які чинники, що впливають на розмір прибутку належать до зовнішніх
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома