Де виникла давньоримська цивілізація?
Які племена створили перше державне утворення на землі Італії?
У якому рядку назви періодів історії давньоримської цивілізації перелічено в хронологічній послідовності?
Які два поняття, що стосуються життя в Римській республіці, ілюструють подані зображення?
Проти кого воювали римляни під час Пунічних війн?
З якими релігійними уявленнями давніх римлян пов’язана поява пам’яток, подібних до зображеної?
Які хронологічні межі Великого переселення народів?
Які два твердження не відповідають способу життя давніх слов’ян?
Східна Римська імперія отримала також назву:
Які з перерахованих етнічних спільнот є слов´янськими?
Корінне населення певної місцевості це:
В 395 році Римська імперія була поділена на:
Вандалізм це символ _____
Дата заснування міста Рим
Повноправні римські громадяни, нащадки найдавніших корінних жителів, зокрема, засновників Рима.....
Після якої події у Римі було встановлено республіку.
Народних трибунів обирали з числа....
Найвищими римськими посадовцями були ... ?....., яких обирали громадяни.
У разі крайньої небезпеки для Римської держави призначалась особа (тимчасово ), якій передавали всю владу в державі .
Значно розширив територію Римської республіки та здійснив важливі реформи. (Удосконалення системи оподаткування. Обмеження зловживань намісників у провінціях. Запровадив Юліанський календар і т.д. )
Його називають першим римським імператором
У 303 р. видано закон, яким заборонялося християнство. Почалося переслідування християн. Який імператор затвердив цей закон ?
Як зневажливо називали римляни всіх, хто не належав до їхньої народності і чиєї мови вони не розуміли ?
Назвіть рік падіння Західної Римської імперії
За правління якого імператора християнство стало офіційною релігією Римської держави?
На які племенні об'єднання поділялись давні слов'яни?
Відомий полководець,ворог Риму,учасник Пунічних воєн.
Великий острів, який став першою римською провінцією.
Яка споруда Стародавнього Риму зображена на малюнку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома