Восковими свічками освячували оселі, їх ставили у весільний коровай. Свічки були обов'язковим атрибутом під час похорону. Кожна обрядова свічка мала свою назву. Свічки в обрядах використовують і нині?
Свічникарство - це
У домашніх умовах відомі такі способи виготовлення свічок
Спочатку гніт занурювали у розтоплений віск і піднімали, коли він охолоджувався, знову опускали, повторюючи цей процес кілька разів. Такі свічки набували приємного зовнішнього виду, ошатності. Наостанок робили рівненьку і блискучу поверхню.
Як називається описаний спосіб виготовлення свічок?
Шмат білого воску розм'якшували у теплій воді, розминали руками. Потім на рівненькій дощечці чи столі розкачували віск у продовгувату трубочку, яка нагадувала форму свічки.
Як називається описаний спосіб виготовлення свічок?
Первісно робили спеціальні форми з бляхи чи видовбували юрки з пустотілих рослин та дерев. Для цього осереддя в бузині, стеблах соняшника чи кукурудзи очищали від серцевини. Розмістивши гніт, в порожнину повільно наливали віск. Коли ж він застигав, його витягували, при цьому стінки форми змащували спеціальним розчином.
Як називається описаний спосіб виготовлення свічок?
Крупні свічкові заводи почали діяти лише на початку
Найбільші свічкові заводи в Україні діяли у наступних губерніях
- це колір інтуїції та розуміння суті речей. Сприяє успіху та захисту, допомагає у бізнесі, розвитку ділових контактів. Зміцнює гарну репутацію.
- це колір великої сили, яку можна використовувати для досягнення успіху, залучення у своє життя корисних доброзичливих людей та хороших речей.
- колір неба і моря. Колір, який впливає на наш розум, дає ясність мислення. Асоціюються зі спокоєм розуму, допомагає зосередитись, покращує концентрацію.
- універсальний. Такі свічки можуть бути заміною свічкам будь-якого кольору, якщо тих немає під рукою. Колір символізує чистоту, щирість, чесноту, духовність та правду.
Який матеріал не рекомендується використовувати для виготовлення свічок так як він виділяє шкідливі для нашого організму речовини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома