Деструктивні угрупування. Інформаційна безпека.

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 442 рази
12 запитань
Запитання 1

Мета діяльності деструктивних угрупувань:

варіанти відповідей

надати допомогу людині, яка страждає хворобою, самотністю та має занижений рівень психологічної рівноваги

особливості сучасного суспільства

заволодіти грошима або майном людей

використовувати людину, для її ж блага

Запитання 2

Тероризм - це

варіанти відповідей

викрадення, здійснюючи яке, винна особа вважає, що робить це непомітно для потерпілого чи інших осіб

організоване масове припинення роботи чи інша протидія нормальному (традиційному) перебігу виробничого процесу з метою домогтися виконання певних вимог

суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників, підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади

 

комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров'я

 

Запитання 3

"Очищення від гріхів" у секті починається з...


варіанти відповідей

збору коштів

ритуального святкування

суворого посту

введення людини в транс

Запитання 4

 Як варто поводитися, якщо став заручником? 

варіанти відповідей


не панікувати, не показувати свого страху

виконувати всі вимоги терористів

намагатися втекти

прохати заручників відпустити 

відмовитись від їжі

опанувати себе

сісти якмога далі від вікон, дверей

привертати на себе увагу своєю поведінкою

 

Запитання 5

Чинники, які допоможуть заручникам

варіанти відповідей

не дозволяти принижувати себе

відмова виконувати вимоги терористів

спокійна поведінка

сфотографувати терористів

дзвінок по мобільному рідним за будь-яких умов

бути готовим до випробувань

Запитання 6

Деструктивні соціальні угрупування:

 


варіанти відповідей

доброзичливі

корисні

мають суворі правила

небезпечні

навіюють страх

позитивні

Запитання 7

Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід:


варіанти відповідей

піти геть, нікому нічого не розповідати

підійти, уважно розглянути, обережно взяти його в руки, викликати правоохоронців

не підходити, не чіпати, не підпускати інших, викликати правоохоронців

підійти, уважно розглянути, обережно пересунути предмет, зателефонувати по мобільному телефону друзям

Запитання 8

Щоб не стати жертвою небезпечних угруповань, терористів, треба...

варіанти відповідей

вміти критично мислити

знаходитись більше в недружніх компаніях

постійно контролювати свою поведінку та розсудливо обирати друзів

не думати, з ким товаришувати, де проводити вільний час

Запитання 9

До життєво важливих інтересів держави забезпечення інформаційної безпеки відносяться:

варіанти відповідей

економічна доцільність 

запобігання правопорушенням в інформаційній сфері

формування позитивного іміджу України

побудова і розвиток інформаційного суспільства

Запитання 10

Кібербулінг - це

варіанти відповідей

дії зловмисників у мережі Інтернет, спрямовані на розбещення дітей

заволодіння чужим майном через обман із використанням інформаційно - комунікативних засобів

сайти, що містять інформацію, яка є загрозою для психічного, соціального та фізичного здоров’я

агресивні дії з метою нашкодити, принизити гідність з використанням інформаційно-комунікативних засобів

Запитання 11

Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички ...


варіанти відповідей

креативності

оперативного розшуку

аргументувати свої думки

фантазії

аналізу отриманої інформації

критичного мислення

математичної логіки

виваженого прийняття рішень

Запитання 12

Позначте правила безпечного користування Інтернетом:


варіанти відповідей

відповідайте на будь-які інформаційні повідомлення

не заходьте на підозрілі сайти, якщо про це попереджує захист комп'ютера

повідомляйте та оприлюднюйте без дозволу близьких особисту інформацію

не довіряй всьому, що бачиш в Інтернеті

при копіюванні матеріалів, посилайся на джерело

інформацію, яку викладаєш в Інтернет прочитають тільки ті, кому надіслав

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест