1. Порівняйте числа:
1) 14,396 і 14,4; 2) 0,657 і 0,6565.
1. Виконайте дії: 75,5 – (36,43 + 28,065).
а) х+12,49=15,3; б) (4,3-у)+11,37=13,2.
1. Округліть до сотих числа:
а) 5,6492; б) 18,3724.
1. Знайдіть значення виразу в тоннах:
а) 5,3 т- 543 кг; б) 2,5 т + 23 ц.
Довжина однієї сторони трикутника 16,7 м, що на 8,27 м більше, ніж довжина його другої сторони, а довжина третьої сторони на 1,88 м. більша ніж другої. Знайдіть периметр трикутника.
1. Обчислити зручним способом :
1) (5,94 + 2,383) – 3,94; 2) 125, 37 – (32,37 + 78,63).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома