Стопа - це
Установіть відповідність між художніми засобами та їх тлумаченням
1 рефрен
2 анафора
3 епітет
4 гіпербола
А художнє перебільшення
Б художнє означення
В однаковий початок рядків
Г співзвучні закінчення рядків
Д повтори групи слів або рядків
З якого вірша Ірини Жиленко ці рядки:
Замкнувши буфет на гачок,
Золотить на свята сервізи?
Установіть відповідність між художнім образом і назвою твору:
1 маркіза з фарфору, яка навчала чемних манер
2 мати, яка мотузочком диму хату прив'язала до небес
3 трьохсотлітня ґава, що називала себе Павою
4 стійка, сильна духом дівчинка
А "Як дитиною, бувало..." (Леся Українка)
Б "Теплота родинного інтиму" (С, Чернілевський)
В "Жар-птиця" (І. Жиленко)
Г "Тиша морська" (Леся Українка)
Д "Гном у буфеті" (І. Жиленко)
Основним мотивом поезії І. Жиленко "Жар-птиця" є
Ґава уособлює (І. Жиленко "Жар-птиця")
Визначте, з якого твору наведені рядки. Які художні засоби тут ужито?
І вийшли в небозорі-жаровички,
І тихо бабка посеред села
Малесенькі дитячі черевички
У спорожнілу хату занесла.
Визначте, з якого твору наведені рядки. Які художні засоби тут ужито?
Матері розказувать не треба,
Як душа світліє перед днем
В хаті, що прив'язана до неба
Світанковим маминим вогнем.
Укажіть, на кого чи на що, за віршем І. Жиленко "Підкова", сімсот роззяв зачаровано дивилися
Гном із вірша І.Жиленко "Гном у буфеті"
За що ґави не любили Жар-птицю
Чому не стало в небі Жар-птиці?
Установіть відповідність між героями та назвами поезій.
1 ґава
2 маркіза
3 Дід Мороз
4 мати
А "Підкова"
Б "Гном у буфеті"
В "Теплота родинного інтиму"
Г "Жар-птиця"
Д "Забула внучка в баби черевички"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома