У якому рядку всі казки належать до літературних?
До основних ознак літературної казки належать:...
(вибрати 2 відповіді )
Чого навчає казка І.Франка "Фарбований Лис"?
Чому так жорстоко звірі покарали Лиса Микиту?
Яка приповідка з'явилась із казки "Фарбований Лис"?
Мавка Вербинка, що на день ховалася у ........... над болотом, прокинулась й нашорошила вуха. Де ж ховалась Мавка ?
Що рідко робить "чарівна сила", а Мавці довелося це зробити?
З якого твору ці рядки:
"Так хотілося йому Царським зятем стати, Що ні разу в ту зиму Не лягав і спати. Все ходив, усе він слухав І нарешті все рознюхав"?
Ще була у Плаксія
Грізна гвардія своя..
Як називались молодці, які служили Плаксію?
Персонаж
1 Лоскотон
2 Плаксій
3 Макака
Вчинок
А з’їв себе з переляку
Б носить у торбині сміх
В подався до чужих країв
Г п’є сльози дітей
Художній прийом, який полягає в перебільшенні рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності - це ...
Чим відрізняється літературна казка від народної? Обери декілька правильних відповідей.
Чого навчає нас казка "Хуха-Моховинка"?
Мав він вдачу теплу, щиру,
Який художній засіб використано у рядках?
Скільки дітей у Царя Плаксія
Як Лис назвав себе?
Чому Хуху стали кликати кривенькою Моховинкою?
Чи змінилося ставлення діда до Хух?
Лис Микита боявся
Хто змусив Недороля підписати наказ про страту Алі?
Упізнайте героя
"Голову його прикрашав шкіряний капелюшок з півнячою пір'їною. Лівого вуха не було. Ніс скривлений, губи перекошені''
Який подарунок готувала Аля для бабусі
Чому Недочеревик забрав Алю до Недоладії ("Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії)?
Існують усі названі види народних казок, ОКРІМ:
Твір "Прийом у запорожці" за жанром :
Як охарактеризував Недоладько країну Недоладію, щоб пояснити Алі, куди вона потрапила («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:
1 «...Народилася не ранньою весною, як всі її сестри та брати. Було тоді вже тепле, ясне, веселе літо. Її дуже жаліли й любили, але ж любили не тільки за те, що була вона манісінька, як кошенятко...»
2 «...Він приходив кожний вечір — Хай чи дощ іде, чи сніг — До голодної малечі І усім приносив сміх...»
3 «...маленький чоловічок у величезних чоботях із червоними шнурками...»
4 «...Якийсь дивний і страшний звір, з препоганим запахом, покритий не то лускою, не то якимись колючими гудзами, а хвіст у нього — не хвіст, а щось таке величезне і важке, мов довбня...»
5 «...Вона нічого не могла доробити до кінця. Ніколи того, що їй клали в тарілку, не доїдала, того, що давали пити, не допивала...»
6 «...Голова його мов бочка, Очі — ніби кавуни...»
Відгадайте загадку: «Ясне сонечко виходить — / слід у слід за мною ходить. /Я іду — вона іде, сонце зникне — пропаде?»
Доберіть до кожного символа його значення (за казкою "Пригоди Алі..")
1.Недочеревик
2.Недоладія
3.Недоладько
4.Недопопелюшка
5.Аля
Установіть відповідність між приказкою і синонімом
1. Коса найшла на камінь
2. Сидить як засватаний
3. Береженого Бог береже
4. Баба з воза
5. За царя Гороха
6. На безлюдді й Хома чоловік
Кого першим у дорозі зустрів дурень (казка "Летючий корабель")?
Хлопець забув про дівчину, бо...("Яйце-райце")
Мудрими в казках «Вовк і Чапля», «Лисиця та Рак» є
Що Пан дав хлопцеві за те, що він греблю вгатив ? ( казка " Про правду і кривду")
Укажіть, які елементи властиві казці?
Характерними ознаками народної казки є:
Між ким почалася суперечка у казці "Яйце-райце"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома