Навчання за програмою О. Савченко, підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко.
Діагностувальна робота проводиться після опрацювання с. 33 підручника.
Визнач, на скільки одне число більше або менше, ніж інше.
49 □ 94
Порівняй вирази без обчислень. Знайди та познач правильні.
Обчисли вираз. Знайди правильну відповідь.
3 • (6 + 9 : 3) – 12
Від’ємник – 54, різниця – 23. Знайди зменшуване.
Який розв’язок правильний?
Які задачі прості?
Прочитай та розв’яжи задачу. Яка відповідь правильна?
Турист першого дня пройшов 5 км, це на 2 км менше, ніж другого дня. А третього дня він пройшов на 3 км більше, ніж другого дня. Скільки кілометрів пройшов турист третього дня?
Сторони трикутника АВС – 6 см, 7 см і 4 см. Сторони трикутника КМР – 5 см, 6 см і 4 см. Периметр якого трикутника більший і на скільки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома