Діагностична робота № 2

Додано: 12 жовтня 2020
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 238 разів
6 запитань
Запитання 1

Вибери рядок, в якому числа записані в порядку зростання

варіанти відповідей

9дес.2од.; 3дес.; 5дес.4од.; 7дес.8од.

5дес.4од.; 3дес.; 9дес.2од.; 7дес.8од.

3дес.; 5дес.4од.; 7дес.8од.; 9дес.2од.

3дес.; 5дес.4од.; 9дес.2од; 7дес.8од.

Запитання 2

Обчисли значення виразів та знайди рядок, в якому всі відповіді правильні :

2 год + 7 год;

13 год - 5 год;

3 год 50 хв - 2 год;

3 год 50 хв - 40 хв;

8 кг : 2кг;

9 кг ⋅ 4

варіанти відповідей

9 год, 8 год, 1 год 50 хв, 3 год 10 хв, 4, 36 кг

9 год, 8 год, 3 год 48 хв, 3 год 10 хв, 4 кг, 36 кг

Запитання 3

Обчисли вирази, та вибери рядок з правильними відповідями

7 ⋅ 5 + 5 ⋅ 8;

6 ⋅ 9 + 8 ⋅ 4;

48 - ( 72 - 54);

37 + (25 + 28);

54 - 42 : 6;

20 + 25 : 5;

9 ⋅ 8 : 9;

7 ⋅ 5 : 5

варіанти відповідей

75, 86, 30, 90, 2, 9, 8, 7

75, 86, 30, 90, 47, 25, 8, 7

Запитання 4

Довжина прямокутника 18 см, а ширина - у 2 рази менша. Знайди периметр.

Познач усі (два) правильні розв'язки.

варіанти відповідей

1) 18 : 2 = 9 ( см) - ширина прямокутника

2) 18 + 9 = 27 (см)

Відповідь: 27 см периметр прямокутника.

1) 18 : 2 = 9 ( см) - ширина прямокутника

2) (18 + 9) ⋅ 2 = 54(см)

Відповідь: 54 см периметр прямокутника.

18 : 2 = 9 ( см) - ширина прямокутника

P = ( a + b ) ⋅ 2

P = ( 18 + 9 ) ⋅ 2

P = 54 ( см)

Відповідь: 54 см периметр прямокутника.

1) 18 - 2 = 16 ( см) - ширина прямокутника

2) 18 + 16 = 34 (см)

Відповідь: 34 см периметр прямокутника.

Запитання 5

У магазин привезли 60 кг яблук. За день продали два ящики яблук по 20 кг в кожному. Скільки кілограмів яблук залишилось?

Вибери правильний розв'язок задачі.

варіанти відповідей

1) 20⋅2=40(кг)-продали;

2) 60-40=20(кг)

Відповідь: 20 кг яблук залишилося.

60-20=40(кг)

Відповідь: 40 кг яблук залишилося.

Запитання 6

Для пошиття двох суконь витратили 6 м шовку. Скільки таких суконь можна пошити з 24 м шовку?

варіанти відповідей

4

8

18

30

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест