Діагностична робота 7. Усне множення і ділення в межах 1000. ( зі змінами)

21 запитання
Запитання 1

Добуток чисел 100 і 4 дорівнює

варіанти відповідей

104

96

400

25

Запитання 2

Обчисли:

50 • 3=

варіанти відповідей

15

150

15 с.

Запитання 3

Обчисли:

600 : 2=

варіанти відповідей

300

30

3

3 с.

Запитання 4

Обчисли:

150 : 30 + 80=

варіанти відповідей

5

85

58

Запитання 5

8 • 9 - 72 : 9 =

варіанти відповідей

72

80

8

64

Запитання 6

Обери правильну відповідь до виразу:

80 : 20 =

варіанти відповідей

20

2

40

4

Запитання 7

Обери правильну відповідь до виразу:

60 • 4=

варіанти відповідей

200

240

340

320

Запитання 8

Обери правильну відповідь до виразу:

40 • 8 - 120 =

варіанти відповідей

320

200

300

220

Запитання 9

Яке число отримаємо, якщо 50 збільшити у 4 рази?

варіанти відповідей

200

2од

2 с.

20 дес.

Запитання 10

67 • 2=

варіанти відповідей

134

143

120

Запитання 11

(64 - 10) • 5=

варіанти відповідей

27

310

270

250

Запитання 12

64 - 10 • 5=

варіанти відповідей

270

240

14

16

Запитання 13

60 • 5 : 100=

варіанти відповідей

3

30

300

Запитання 14

25 • 4=

варіанти відповідей

210

200

120

100

Запитання 15

70 : 10 • 8=

варіанти відповідей

560

56

72

63

Запитання 16

Знайди значення виразу а : 4 + а • 10, якщо а = 40.

варіанти відповідей

10

400

440

410

Запитання 17

Розв'яжи рівняння

х : 100 = 9

варіанти відповідей

х = 90

х = 900

х = 9

х = 100

Запитання 18

Розв'яжи задачу. Яка відповідь у тебе?

У чотирьох мішках 80 кг горіхів. У скількох мішках буде міститись 180 кг горіхів?

варіанти відповідей

9 кг

20 кг

9 мішків

20 мішків

Запитання 19

Ширина грядки прямокутної форми - 30 м, а довжина у 4 рази більша. Знайди периметр грядки.

варіанти відповідей

240 м

340 м

300 м

350 м

Запитання 20

Обчисли

100 • 8 - (700 - 694) =

варіанти відповідей

794

72

32

749

Запитання 21

Розв'яжи рівняння

30 • a = 300

варіанти відповідей

а = 30

а = 10

а = 100

а = 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест