Діагностична робота. Казка. сфн

Додано: 8 грудня 2022
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 102 рази
12 запитань
Запитання 1

Усне оповідання про вигадані події, що сприймаються як реальні та не має автора – це

варіанти відповідей

а) народна казка;

б) літературна казка;

в) життєпис.

Запитання 2

Про звірів, побутові, фантастичні – це різновиди казок…

варіанти відповідей

а) літературних;

б) народних.

Запитання 3

Наділення тварин і рослин рисами людського характеру називають…

варіанти відповідей

а) гіперболою;

б) алегорією;

в) метафорою.

Запитання 4

Маруся («Мудра дівчина») відволікла нацькованих на неї собак, випустивши

варіанти відповідей

а) горобця;

б) зайця;

в) лоша.

Запитання 5

Щоб вилікувати королівську дочку («Про правду і кривду»), треба було

варіанти відповідей

а) посеред міста викопати калиновий кущ;

б) відрубати глухого кутка й підкурити його;

в) зрубати три дерева й покласти на греблю навхрест.

Запитання 6

Жайворонок і миша («Яйце-райце») посварилися через

варіанти відповідей

а) яйце­райце;

б) паляницю;

в) зернину.

Запитання 7

Першим побачив фарбованого Лиса Микиту й перелякався

варіанти відповідей

а) Ведмідь;

б) Вовк;

в) Кабан.

Запитання 8

Що підтверджувало, що Осел («Осел і Лев») цар?

варіанти відповідей

а) підкова;

б) скіпетр;

в) постанова.

Запитання 9

Мавка Вербинка вперше об’явилася перед людиною, захищаючи

варіанти відповідей

а) Лисичку;

б) Зайчика;

в) Кізоньку.

Запитання 10

Портретна характеристика «...голова його — мов бочка, очі — ніби кавуни» належить

варіанти відповідей

а) Лоскотонові;

б) Плаксуну;

в) Плаксію.

Запитання 11

Художній прийом, який полягає в перебільшенні рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності – це

варіанти відповідей

а) порівняння;

б) гіпербола;

в) епітет.

Запитання 12

Яких дійових осіб немає у творі "Микита Кожум*яка"?

варіанти відповідей

а) Микита, князь, посланець;

б) князівна, джура, старий дід;

в) Кощій, змія, мати.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест