1) Позначити прийом укрупнення розрядних одиниць для обчислення виразу
840 : 6.
2) Позначити вираз, який може обчислюватися таким способом:
... = 16 * 10 : 2 = 160 : 2 = 80.
3) Якому виразу належить цей спосіб обчислення?
... = 8 * 100 : 4= 800 : 4 = 200
3) Якому виразу належить цей спосіб обчислення?
... = 700 : 100 * 2 = 7 * 2 = 14
5) Вибрати спосіб множення для виразу:
36 * 11.
6) Вибрати спосіб множення для виразу:
2 * 101.
7) Позначити вирази значення яких 4.
8) Позначити вирази значення яких 8.
9) Позначити розв"язки нерівності х + 18 < 39
10) Позначити розв"язок нерівності а - 25 > 42
11) Задача
Перший перукар за годину робить 3 зачіски, а другий - 5 зачісок. Скільки зачісок вони зроблять за 8 год, якщо працюватимуть разом?
12) Один поштар за годину розносить 6 листівок, а другий - 7 листівок. Скільки годин їм потрібно для того, щоб рознести 78 листівок?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома