Встанови хибну рівність.
Обчисли 1/3 від 720. Обери правильну відповідь.
Який із поданих виразів має найменше значення.
Який із поданих виразів має найбільше значення.
Установи правильну послідовність дій розв’язування задачі. Обери варіант із зайвою дією.
На виконання домашнього завдання з математики Ілля витратив 1 годину. 1/3 години він розв’язував задачі, а на знаходження значень виразів він витратив 1/4 години. Решту часу він складав завдання для друзів. Скільки хвилин Ілля витратив на розв’язання задачі і знаходження значень виразів?
Чому дорівнює значення буквеного виразу 25*с-96:12, якщо с=4?
Довжина прямокутника 312 мм, ширина – у 3 рази більша. Знайди периметр прямокутника.
Знайди значення багатокомпонентного виразу: 100-(83+17):10.
Яке число є розв’язком рівняння х*(510:17)=240?
Обери відповідь, яка є розв’язком до задачі: «1000 соняшникових зерняток важать 80 г. Скільки грамів важать 500 таких зерняток?»
Склади вираз до задачі: «Тато й син майстрували паркан із 63 дощок. Тато щогодини прибивав 15 дощок, а син – 6. За скільки годин спільної праці вони прибили всі дошки?»
Розв’яжи задачу «Ірина, Сергій, Андрій і Павлина ходили по опеньки. Ірина із Сергієм знайшли стільки грибів, скільки Андрій із Павлиною, а у Ірини з Павлиною опеньок виявилося менше, ніж у Сергія з Андрієм. Павлина знайшла грибів більше, ніж Андрій.». Розташуй імена дітей у порядку зменшення кількості знайдених грибів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома