1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:
3, 6, …, 12, …, …, 21, …, 27, …
2. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 6 8 ∙ 2 = 8 + 8
7 + 7 + 7 = 6 ∙ 3 =
4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 5 ∙ 4 =
Вибери всі відповіді. (* - знак множення)
3. Порівняй вирази ( > , < , = )
9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 2 3 ∙ 7 … 4 ∙ 5
2 ∙ 8 … 2 + 2 + 2 + 2 4 + 4 + 4 … 2 ∙ 6
Вибери всі правильні відповіді
4. Знайди значення виразів:
5 ∙ 5 + 35 = 40 – 4 ∙ 8 =
3 ∙ 9 – 20 = 2 ∙ 4 + 5 =
5. Розв’яжи задачу:
У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола та стільців? Цю задачу можна розв'язати двома способами.
Якою може бути перша дія в задачі? Вибери всі варіанти.
6. Розв’яжи задачу:
У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола та стільців?
Якщо перша дія задачі 4*6 =24, то другою буде дія
7. Розв’яжи задачу:
У вітальні стояв стіл і 6 стільців. Скільки всього ніжок було у стола та стільців?
Якщо першою дією буде 6+1=7, то друга дія...
8. Перший відрізок довжиною 6 см, а другий –
в 2 рази довший першого. Познач довжину другого відрізка.
8. Іринка множила числа 2,3,4, 5. Вибери всі числа, які вона отримала у добутках.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома