Речення виражає...
Визнач вид речення за метою висловлювання:
Манявський водоспад - один з найвищих водоспадів в Українських Карпатах.
Перебудуй речення так, щоб звертання виділялося двома комами :
Діти оберігають природу свого краю.
Перетвори це речення на поширене:
Сонце світить.
Утвори речення з окремих слів. Підкресли граматичну основу.
З, летіли, далекого, небі, краю, гуси, в.
Прочитай. Розмісти частини тексту правильно.
(М,м)ар’янка мріяла навчитись вишивати.
___ Важка це наука – вишивання. ( А,а)ле (М,м)ар’янка вчилась терпляче і наполегливо. (С,с)початку дівчинка вишила простенький візерунок. (А,а) згодом подарувала братові (І,і)ванку чудову вишиванку. Все це так подобалось (М,м)ар’янці(.!?)
___ (Я,я)кось дала (Б,б)абуся дівчинці голку, клаптик тканини та червоні і чорні нитки. ( С,с)аме такими нитками були вишиті рушники і серветки в їхній оселі.
Добери заголовок . Вибери правильний варіант написання . Спиши текст.
(М,м)ар’янка мріяла навчитись вишивати.
___ Важка це наука – вишивання. ( А,а)ле (М,м)ар’янка вчилась терпляче і наполегливо. (С,с)початку дівчинка вишила простенький візерунок. (А,а) згодом подарувала братові (І,і)ванку чудову вишиванку. Все це так подобалось (М,м)ар’янці(.!?)
___ (Я,я)кось дала (Б,б)абуся дівчинці голку, клаптик тканини та червоні і чорні нитки. ( С,с)аме такими нитками були вишиті рушники і серветки в їхній оселі.
У виділених реченнях визнач граматичну основу.
Напиши другові смс , використовуючи звертання, спонукальні, питальні, розповідні речення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома