Діагностична робота з української мови. ІІ семестр. 6 клас

Додано: 26 травня
Предмет: Українська мова, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Усі спільнокореневі слова є іменниками в рядку

варіанти відповідей

свіжість, свіжо, свіжина, свіженький, свіжий

овоч, овочерізка, овочівник, овочівництво, овочесховище

сад, садочок, садити, садівник, присадибний

два, двійка, подвоїти, подвійний, двоє

Запитання 2

Укажіть ряд якісних прикметників


варіанти відповідей

легкий, житловий, довгий;

чистий, гучний, швидкий;

місцевий, лісовий, квітковий.

український, сестрин, вовчий.

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі прикметники мають форму найвищого ступеня порівняння

варіанти відповідей

найпрозоріший кришталь, чистіший посуд;

найгарячіше джерело, надзвичайно цікаві спостереження;

найшвидший поїзд, найбільш глибока западина;

неймовірно красиві краєвиди, найдорожчі друзі.

Запитання 4

Позначте рядок, усі слова в якому — числівники


варіанти відповідей

десять, десятеро, десятка, десятий;

три, третій, тридцять, триста;

 двоє, другий, двічі, подвоїти;

п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

Запитання 5

Позначте речення, у якому вжито збірний числівник


варіанти відповідей

Будувало дванадцять лицарів Софію.

Школярики стоять по три, чотири.

Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

У погляді двійко іскрин виграє.

Запитання 6

Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно


варіанти відповідей

два дні, три олівця, чотири пенали;

чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

 три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

Запитання 7

Займенниками є всі слова рядка


варіанти відповідей

Ви, всякий , що, ніяк, жоден

Вони, мій, скільки, хто, котрий

Деколи, чий, наші, їх

Моя, скільки, абияк, ти

Запитання 8

З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку

Моя княгине! Ти ідеш вмирати,

піднявши вгору стомлене лице,

Я плачу й можу сліз не витирати.

Старі дуби, спасибі вам за це.


варіанти відповідей

5

4

3

2

Запитання 9

Разом треба писати всі займенники рядка


варіанти відповідей

Будь/з/ким, де/хто, ні/який

Що/небудь, аби/який, хтозна/що

Аби/до/кого, ні/кому, казна/яка

Ні/скільки, де/який, аби/чий

Запитання 10

Окремо треба писати всі займенники рядка


варіанти відповідей

Ні/який, будь/у/що, кому/небудь

Ні/до/кого, аби/з/ким, ні/в/кого

Хтозна/скільки, ні/з/чого, де/чиє

Аби/хто, будь/який,ні/який.

Запитання 11

Неправильно побудовано словосполучення


варіанти відповідей

за десять хвилин сьома

двадцять хвилин десятого

пів на другу

буду після шостої

Запитання 12

НЕ з прикметниками пишеться РАЗОМ у рядку


варіанти відповідей

  не/мілка, а глибока; не/повна склянка  

не/гострий ніж; не/сумний, а веселий 

не/старий чоловік, не/ласкавий погляд  

 не/гайне засідання, завдання не/виконане

Запитання 13

Визначте речення, у якому використано числівник:

 

варіанти відповідей

На завтра треба було підготувати два реферати  

Сьогодні він отримав п’ятірку  

Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.

Це було вже не вперше

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому правильно записаний час:


варіанти відповідей

 восьма година, десять годин сорок хвилин 

десять до сьомої, без п’ятнадцяти десята 

 десять хвилин на другу, за чверть восьма 

друга година двадцять хвилин, чотири години

Запитання 15

З дефісом пишемо всі складні прикметники в рядку

варіанти відповідей

північно/західний, жовто/гарячий, східно/український

 біло/корі, українсько/англійський, дванадцяти/томний

рожево/бокі, яскраво/багряний, лісо/степовий 

кисло/солодкий, синьо/жовтий, мовно/літературний

Запитання 16

Не з іменником потрібно написати окремо в реченні

 

варіанти відповідей

 (Не)згода дім руйнує.

(Не)згода, а розбрат запанував між князями. 

На (не)правді далеко не заїдеш.  

Не розказуй мені (не)билиці.

Запитання 17

У реченні Ніхто хтозна-що тобі не розкаже є займенники, що належать до таких розрядів


варіанти відповідей

особовий, присвійний, зворотний   

заперечний, неозначений, особовий   

заперечний, питальний, вказівний 

неозначений, означальний, питальний

Запитання 18

У якому рядку займенники треба писати разом:

 

варіанти відповідей

який (небудь), у (мене), бозна (чого), аби (кому);  

хто (сь), де (якого), будь (якому), аби (чому).

зі (мною), хтозна (чого), над (тобою), будь (що); 

ні (якому), аби (що), де (якого), хто (сь);

Запитання 19

Позначте речення, у якому є вставне слово. Розділові знаки пропущено.

варіанти відповідей

Я хочу мамі намалювати сад.

Я мамі напевно намалюю сад.

Мамо хочеш я тобі намалюю сад?

Я мамі намалюю сад море гори.

Запитання 20

У якому реченні є однорідні підмети?

варіанти відповідей

Життя пливе в майбутнє, у завтрашнє, у безкрає. 

Понад морями, понад берегами пролягають тіні.

Тягнуться до сонця і квітки, і трави, і дерева.

З берега на берег можна дістатися баржами або човнами.

  

Запитання 21

Усі іменники - власні назви слід писати з великої букви і в лапках

варіанти відповідей

пес Патрон, сестра Єва, кінотеатр Мрія

вірш Заповіт, вулиця Молодіжна, село Киселівка

журнал Соняшник, повість Сапієнси, цукерки Ромашка

казка Ох, місто Херсон, річка Дніпро

Запитання 22

Укажіть речення з непоширеним звертанням

варіанти відповідей

Здрастуй, чарівна зимова казко!

Ти прийшла чиста й непорочна, як снігурочка - чародійка.

Вийшов зранку з будинку на поріг та й застиг від подиву.

Природо, я у полоні твого незвичайного зимового пейзажу.

Запитання 23

Усі займенники записано правильно в рядку

варіанти відповідей

будь-кого, декотрі, ні в чому, казна-ким

де-яких, будь з ким, який-небудь, аби-що

аби-кому, де з чим, нічиєю, хтозна-якою

ніскільки, казна-котрою, будьхто, ні для кого

Запитання 24

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Квітнуть вишні в моєму саду, пахнуть солодко, ніжно, тремтливо.

І враз затремтіло молоде листя, зашамотіло, струсило з себе дощ самоцвітів.

Народилося літо з дощів і холодних снігів сіло в садочку під вишнею.

Часом насниться синій барвінок, сивий полин і сум чебрецевий.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест