Діагностична робота за темою “Погода”.

Додано: 16 травня
Предмет: Я досліджую світ, 3 клас
11 запитань
Запитання 1

1.Насіння якої рослини взяла Блискавка? 

варіанти відповідей

огірка 

помідора

кавуна 

Запитання 2

2.Що мали жевжики взяти з гнізда лелеки?

варіанти відповідей

яйце 

перо 

гілочку 

Запитання 3

3.Як називають фахівців, які досліджують погоду? 

варіанти відповідей

метеорологи 

археологи 

фермери

Запитання 4

4.  Що таке погода?

варіанти відповідей

стан атмосфери

опади

хмарність

Запитання 5

5.Прилад, яким визначають напрямок вітру.

варіанти відповідей

 Гігрометр

 Опадомір

Флюгер

Запитання 6

6.Прилад, яким вимірюють вологість повітря

варіанти відповідей

 Гігрометр

Флюгер

Опадомір

Запитання 7

7.Прилад, яким вимірюють кількість опадів

варіанти відповідей

Флюгер

 Гігрометр

 Опадомір

Запитання 8

8.Рослини і тварини вміють "передбачати" погоду. Визнач, які твердження істинні.

варіанти відповідей

Мурашки ховаються до мурашника – на грозу.

Горобці дружно зимою цвірінькають – на відлигу.

 Ранній приліт жайворонків та лелек – на холодну весну.

Білка робить великий запас горіхів – чекай теплої зими.

Запитання 9

9.Визнач, скільки часу тривала весняна толока.

варіанти відповідей

 20 хв.

1 год. 20 хв.

1 год. 40 хв.

Запитання 10

10.У ліцеї, де навчається Тарас, є традиція - організовувати весняну толоку останнього тижня квітня. Хлопчик переглянув прогноз погоди. У які дні ти порадиш провести толоку?

варіанти відповідей

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця

Запитання 11

11.Познач правильні дії у випадку, коли гроза захопила тебе на природі

варіанти відповідей

Не звертати уваги на грім і блискавку.

На землю під собою постелити хоч якусь ізоляцію - звичайний поліетиленовий пакет, бажано складений у кілька шарів, або хоча б рюкзак, у крайньому разі - просто сухе гілля.

 Сісти навпочіпки, звести разом ноги, а головне - п`ятки, голову покласти на коліна, а руки - на голову.

Заховатися під найбільшим деревом.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест