У результаті якого історичного процесу відбулося падіння Західної Римської імперії?
Позначте твердження, які ілюструють історію правління імператора Юстиніана І у Візантії (3 відповіді)
Позначте ілюстрацію, на якій зображено речове джерело з історії середніх віків
Позначте хронологічні межі епохи Середньовіччя
Хто з правителів держави франків уклав збірник писаного права "Салічну правду"?
Назвіть головну відмінність арабського образотвочого мистецтва від європейського
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Початок проповіді ісламу Мухаммадом
Б) Захоплення Константинополя турками-османами
В) Проголошення Карла Великого імператором
Г) Правління Юстиніана І у Візантії
Д) Поділ Римської імперії на Західну і Східну
Позначте наслідки укладання Верденського договору онуками Карла Великого? (2 відповіді)
Позначте історичний факт, який відбувся за часів правителя зображеної на карті держави.
Пам'ятку історії якої з ранньосередньовічних держав зображено на ілюстрації
Позначте зображення, на якому зображено видатну пам'ятку культури доби "каролінгського відродження"
Позначте твердження, які характеризують період Пізнього Середньовіччя (2 відповіді)
Позначте варіант відповіді, у якому наведено вірну інформацію щодо часу та мети проголошення Карла Великого імператором.
У якому столітті було засновано Делійський султанат?
Серед запропонованих варіантів оберіть ті, що належать до варн суспільства середньовічної Індії.
Встановіть послідовність подій історії середньовічного Китаю:
А) утвердження династії Юань
Б) прихід до влади династії Тан
В) завоювання Китаю монголами
Г) прихід до влади династії Мін
Пам'ятку архітектури якої країни зображує світлина?
Оберіть винаходи, які були зроблені у Китаї.
Утворіть логічні пари з понять та їх визначень:
А) титул верховного правителя Японії
Б) японський п'ятивірш, жанр пісні
В) етнічна японська релігія
Г) буддійський храм у вигляді башти
1) синтоїзм
2) танка
3) пагода
4) сегун
Оберіть пам'ятки архітектури середньовічного Сходу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома