Діагностичний тест

Додано: 24 вересня
Предмет: Біологія, 8 клас
11 запитань
Запитання 1

Тип симбіозу, коли один організм оселяється в іншому і живиться за його рахунок:

варіанти відповідей

мутуалізм  

коменсалізм  

паразитизм 

конкуренція

Запитання 2

У шийному відділі 7 хребців мають:

варіанти відповідей

жирафа

лебідь

ящірка

синиця

Запитання 3

Вигодовування,догляд та захист потомства -це прояв репродуктивної поведінки тварин:

варіанти відповідей

залицяння    

турбота про потомство

парування

сезонність

Запитання 4

Непрямий розвиток з повним перетворенням  мають:

варіанти відповідей

метелики, бджоли, таргани

метелики, жуки, бабки

жуки, бджоли, мухи

жуки, бджоли, коники

Запитання 5

Кровоносна система незамкненого типу притаманна:

варіанти відповідей

восьминогу

кажану

жабі

карась

Запитання 6

Лисиця має таку будову кровоносної системи:

варіанти відповідей

незамкнена, серце чотирикамерне, два кола кровообігу

замкнена,серце чотирикамерне, два кола кровообігу

незамкнена, серце трикамерне, два кола кровообігу

замкнена,серце трикамерне, два кола кровообігу

Запитання 7

Здатність підтримувати постійну температуру тіла притаманна таким тваринам:

варіанти відповідей

вовк, кріт, жаба

ящірка, черепаха, крокодил

синиця, їжак, олень

карась, ластівка, лисиця

Запитання 8

Функцію виведення із організму рідких продуктів обміну речовин виконує фізіологічна система:

варіанти відповідей

травна

дихальна

кровоносна

видільна

Запитання 9

Нервова система ссавців має розвинений головний мозок. Який відділ головного мозку набуває найбільшого розвитку:

варіанти відповідей

передній

довгастий

мозочок

середній

Запитання 10

Що слугує сигналом збиратись у вирій для перелітних птахів:

варіанти відповідей

похолодання

зміна довжини світлового дня

зменшення кількості їжі

опадання листя

Запитання 11

Гетеротрофний спосіб живлення мають:

варіанти відповідей

ялина, сосна, метелики

зайці, лосі, ведмеді

зайці, береза, конюшина

мухомор, конвалія, акація

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест